Blog

Riječi koje prodaju

Riječi koje prodaju

Znate onaj osjećaj kad uložite svoje vrijeme, znanje i vještine u prodajni tekst, osmislite predobru ponudu, a nitko ne reagira? Nitko nije zainteresiran za vašu uslugu ili proizvod? Osjećaj nikako nije ugodan i motivirajući ali,...

Storytelling ili pričam ti priču

Storytelling ili pričam ti priču

Ne tako davno, upoznali smo vas s pojmom 'storytelling' i koju ulogu 'pričanje priče' može imati u vašoj marketing strategiji. Dali smo vam savjete kako krenuti. U ovom postu vam prenosimo tajne kako pričanje priče povećava povjerenje i angažman publike na društvenim...

20 ideja što objaviti na Instagramu

20 ideja što objaviti na Instagramu

Svakom se može dogoditi da mu ponestane ideja no, to nikako ne bi trebao bit razlog da prestanete objavljivati ili da odustanete od Instagrama. Zbog toga donosimo 20 ideja koje će riješiti problem vrlo lako! Podijelite savjet Ako mislite da svojoj publici možete...

Kako maksimizirati Facebook performanse?

Kako maksimizirati Facebook performanse?

Facebook je još uvijek društvena mreža putem koje se možete povezati s klijentima diljem svijeta. Pomoću analize koja je navedena u nastavku, može se zaključiti na što je sve potrebno obratiti pozornost prilikom kreiranja sadržaja za Facebook. Tim BuzzSumo stranice...

Kako je digitalni marketing promijenio svijet poduzetništva?

Kako je digitalni marketing promijenio svijet poduzetništva?

Naučili smo živjeti s tehnologijom, to nam više ne predstavlja problem (sada nam veći problem predstavlja kad ostanemo bez struje na nekoliko sati). Nismo ni svjesni u kojoj mjeri ona kontrolira naše živote. Jednostavno smo se prilagodili. No, postavlja se pitanje -...

10 pravila kako napisati sadržaj na web stranici

10 pravila kako napisati sadržaj na web stranici

Pisanje za web stranicu je svakako nešto drugačije od pisanja seminarskog rada na fakultetu. Nema toliko prostora za objašnjavanje, ovdje je bitno napisati priču. Glavni cilj je povezati se s klijentom. Donosimo nekoliko savjeta koji će pomoći: 1. Ubacite svoju...

10 načina kako izdominirati na društvenim mrežama

10 načina kako izdominirati na društvenim mrežama

Odavno smo već svjesni prednosti koje donose društvene mreže za poslovanje. No, to je područje gdje stalno morate biti u toku, pratiti analitiku, mijenjati sadržaj i način na koji se obraćate publici. Ovo su trikovi koji će vam pomoći u borbi s društvenim mrežama!...

Što je poslovno umrežavanje?

Što je poslovno umrežavanje?

Poznajete li ljude koji bez problema uspijevaju u različitim granama poslovanja? Čini vam se da su sposobni za sve i da im ništa ne stvara probleme. Pomaže li im to što poznaju puno ljudi na koje se mogu osloniti? Nemojte se obeshrabriti. Vi također možete stvoriti...

9 emocija koje utječu na odluke od klijenta

9 emocija koje utječu na odluke od klijenta

Iako mislimo da kontroliramo svoje emocije i da ne utječu na naš život i svakodnevne odluke, stvarnost je ipak malo drugačija. Vjerujemo da ćete se prepoznati u ovim situacijama. 1. Strah Kada se kupac jednom razočara u proizvod ili uslugu za koju je smatrao da će mu...