Blog

Pretplatite se na našu mailing listu i budite u toku s novim web tehnologijama…

Što se krije iza kratice CM?

Što se krije iza kratice CM?

Tko gradi, povećava i upravlja online zajednicom određenog brenda ili firme? Tko komunicira s publikom, osluškuje njihove želje i potiče ih na interakciju ili angažman? Odgovor je community manager - ili kraće CM. Što radi CM? Glavno oružje CM-a je analiza i stalno...

Zašto vam treba digitalna agencija?

Zašto vam treba digitalna agencija?

Bez obzira imate li već uhodan posao ili ste tek otvorili firmu - jedno je sigurno, bez marketinga je jako teško uspjeti. Kao što ste kreirati poslovni plan, tako je dobro odmah u startu (ili ako želite unijeti novine u postojeće poslovanje) kreirati i marketinški...

Kako dobiti klijenta putem grupe na Facebooku?

Kako dobiti klijenta putem grupe na Facebooku?

Već smo pisali o prednostima korištenja Facebooka za poslovanje. I ptice na grani znaju da su društvene mreže potrebne za povezivanje s klijentima. Facebook ima opciju kreiranja grupa putem kojih se jednostavno možete povezati s ljudima s kojima dijelite slične...

Zanimljive uskršnje kampanje

Zanimljive uskršnje kampanje

Vrijeme blagdana se u svijetu marketinga nikako ne propušta. To je izvrsna prilika da brendovi pokažu svoju kreativnost, povećaju profit i povežu se s većim brojem ljudi. Od silnih primjera koje smo našli, izdvojili smo nekoliko nama najzanimljivijih. Haribo - Starmix...

Kako komunicirati s klijentima?

Kako komunicirati s klijentima?

Koliko je važna komunikacija s klijentima? Mi bismo rekli - u rangu je s kvalitetom proizvoda ili usluga. U nastavku donosimo nekoliko savjeta koje možete iskoristiti za bolju komunikaciju i razumijevanje s klijentom. Prvo biste trebali odgovoriti na pitanje: što mom...

5 razloga zašto svakom biznisu trebaju profesionalne fotografije

5 razloga zašto svakom biznisu trebaju profesionalne fotografije

Sve ste smislili - imate dobru ideju, nekoliko klijenata koji su pristali na suradnju i kreirali ste dobar marketing plan. Još vam nedostaju neki detalji i odgovor na najvažnije pitanje: kako privući/ zainteresirati ljude? Uz kvalitetan proizvod/uslugu i odličan...

7 koraka kako kreirati i prodati digitalni proizvod

7 koraka kako kreirati i prodati digitalni proizvod

Koliko ste stvari naučili iz video tečaja na internetu? Koliko ste elektronskih knjiga preuzeli? Sigurno možete nabrojati više elektronskih nego klasičnih knjiga koje ste pročitali u zadnjih godinu dana. Upravo iz tog razloga za tvrtke je korisno kreirati digitalni...

Kako napisati e-mail na koji će ljudi odgovoriti?

Kako napisati e-mail na koji će ljudi odgovoriti?

Bez obzira je li vaš cilj povećati broj ljudi koji će se pretplatiti na vaš newsletter, prezentirati uslugu po prvi put klijentu ili dogovoriti sastanak, e-mail mora biti kratak i jasan. Brza i učinkovita komunikacija Kada kreiramo e-mail, želimo stvoriti kontakt s...

Iza kulisa: Kako je biti žena poduzetnica u svijetu digitalnih medija?

Iza kulisa: Kako je biti žena poduzetnica u svijetu digitalnih medija?

Već neko vrijeme razmišljam o pisanju ovog blog posta. Osobne je prirode pa ga nije teško samo napisati, nego i podijeliti i izložiti se kritici mase. No, možda pomogne nekoj osobi koja je na putu da postane poduzetnik da vidi sve izazove s kojima se susrećemo svi mi...