Da bi se klijenti odlučili za vašu agenciju, obrt ili tvrtku morate im dati valjane razloge zbog čega ste bolji od drugih i isplati li se trošiti vrijeme na uspostavljanje kontakta. Kada se obraćate svojim potencijalnim klijentima morate vjerovati u ono što pričate i pokazati im da im želite pomoći riješiti problem. Prijateljski pristup je prvi korak pri dobivanju povjerenja.
Donosimo 11 savjeta kako se povezati s klijentom i steći povjerenje.
-
Način na koji prikazujete svoju firmu je od iznimne važnosti. Ako koristite profile na društvenim mrežama objavljujte fotografije ureda, zaposlenika – kako bi klijenti dobili dojam da ste stvarna osoba i stvorili dojam o samom poslovanju.
-
Pri komunikaciji s klijentima morate biti samouvjereni, dajte im do znanja da ste stručnjak u poslu, da su u najboljim rukama. Neka pomisle – Ovaj čovjek stvarno zna što radi i priča.
-
Pokažite ljudsku stranu (neka shvate da vam je stalo) – Shvaćam kako se osjećate, znam na što mislite. Kako Vam možemo pomoći? Tu sam da Vam pomognemo. Stavite u prvi plan njihove potrebe.
-
Ispričajte im osobnu priču – događaj, anegdotu koji će vam pomoći ostvariti sam cilj ali i doprinijeti povezivanju s klijentom – no pazite da ne dovedete osobu u neugodan položaj zbog silnih detalja.
-
Koristite dokaz – izjave zadovoljnih klijenata. Napravite mini case study – pomoću vizualnih pomagala (slike, grafikoni, tablice) prikažite što ste napravili, kakav problem ste riješili i kakvu je korist klijent imao od vašeg projekta / rada.
-
U startu budite iskreni i otvoreno recite koliko će ih vaša usluga/proizvod koštati. Tako se neće dogoditi nesporazumi, razočaranja i nepovjerenje jer će misliti da ste ih prevarili. Ako su upoznati s uvjetima znat će što si mogu priuštiti a što ne.
-
Pomozite im – odgovorite na sva pitanja, priskočite u pomoć, saslušajte (ali stvarno slušajte) njihove probleme. Kada im ponudite niz rješenja za njihove probleme klijenti će osjetiti da vam je stalo i povezat ćete se na prijateljskoj razini. Ako vam se netko obrati s problemom znači da ima povjerenja u vas da to možete riješiti – opravdajte to povjerenje.
-
Nikada nemojte obećati nešto što ne možete ispuniti. Uvijek je bolje dati više nego što ste obećali.
-
Obrazujte ih – nemojte samo pričati. Dajte im korisne savjete, naučite ih kako nešto mogu sami odraditi. Trud i vrijeme koje ste utrošili za njihovo dobro svakako će cijeniti i poštovati. A što je bolje od zadovoljnog klijenta?
-
Dajte im izbor – neka sami odluče što žele napraviti, niz mogućnosti im ponudite kako ne bi stekli dojam da ih tjerate na nešto što ne žele, neka znaju da mogu samostalno donositi odluke.
-
Komunikacija mora biti otvorenog tipa – upoznati klijenta zbog čega radite to što radite. Takav način rada pokazuje kako znate što radite, vjerujete u svoje odluke i ništa ne skrivate od njih. A tako se gradi povjerenje na duge staze.
Dobar glas se daleko čuje, ljudi vole pomagati jedni drugima. Ako riješite veliki problem jednom klijentu i on shvati da ste ozbiljna i perspektivna kompanija pričat će o vama prijateljima, obitelji ili kolegama. Ali će se isto tako pouzdati u vaše sposobnosti da mu riješite i sljedeći problem i vratit će se ponovno.