Da bi se klijenti odlučili za vašu agenciju, obrt ili tvrtku morate im dati valjane razloge zbog čega ste bolji od drugih i isplati li se trošiti vrijeme na uspostavljanje kontakta. Kada se obraćate svojim potencijalnim klijentima morate vjerovati u ono što pričate i pokazati im da im želite pomoći riješiti problem. Prijateljski pristup je prvi korak pri dobivanju povjerenja.

Donosimo 11 savjeta kako se povezati s klijentom i steći povjerenje.

  1. Način na koji prikazujete svoju firmu je od iznimne važnosti. Ako koristite profile na društvenim mrežama objavljujte fotografije ureda, zaposlenika – kako bi klijenti dobili dojam da ste stvarna osoba i stvorili dojam o samom poslovanju.

  2. Pri komunikaciji s klijentima morate biti samouvjereni, dajte im do znanja da ste stručnjak u poslu, da su u najboljim rukama. Neka pomisle – Ovaj čovjek stvarno zna što radi i priča.

  3. Pokažite ljudsku stranu (neka shvate da vam je stalo) – Shvaćam kako se osjećate, znam na što mislite. Kako Vam možemo pomoći? Tu sam da Vam pomognemo. Stavite u prvi plan njihove potrebe.

  4. Ispričajte im osobnu priču – događaj, anegdotu koji će vam pomoći ostvariti sam cilj ali i doprinijeti povezivanju s klijentom – no pazite da ne dovedete osobu u neugodan položaj zbog silnih detalja.

  5. Koristite dokaz – izjave zadovoljnih klijenata. Napravite mini case study – pomoću vizualnih pomagala (slike, grafikoni, tablice) prikažite što ste napravili, kakav problem ste riješili i kakvu je korist klijent imao od vašeg projekta / rada.

  6. U startu budite iskreni i otvoreno recite koliko će ih vaša usluga/proizvod koštati. Tako se neće dogoditi nesporazumi, razočaranja i nepovjerenje jer će misliti da ste ih prevarili. Ako su upoznati s uvjetima znat će što si mogu priuštiti a što ne.

  7. Pomozite im – odgovorite na sva pitanja, priskočite u pomoć, saslušajte (ali stvarno slušajte) njihove probleme. Kada im ponudite niz rješenja za njihove probleme klijenti će osjetiti da vam je stalo i povezat ćete se na prijateljskoj razini. Ako vam se netko obrati s problemom znači da ima povjerenja u vas da to možete riješiti – opravdajte to povjerenje.

  8. Nikada nemojte obećati nešto što ne možete ispuniti. Uvijek je bolje dati više nego što ste obećali.

  9. Obrazujte ih – nemojte samo pričati. Dajte im korisne savjete, naučite ih kako nešto mogu sami odraditi. Trud i vrijeme koje ste utrošili za njihovo dobro svakako će cijeniti i poštovati. A što je bolje od zadovoljnog klijenta?

  10. Dajte im izbor – neka sami odluče što žele napraviti, niz mogućnosti im ponudite kako ne bi stekli dojam da ih tjerate na nešto što ne žele, neka znaju da mogu samostalno donositi odluke.

  11. Komunikacija mora biti otvorenog tipa – upoznati klijenta zbog čega radite to što radite. Takav način rada pokazuje kako znate što radite, vjerujete u svoje odluke i ništa ne skrivate od njih. A tako se gradi povjerenje na duge staze.

    Dobar glas se daleko čuje, ljudi vole pomagati jedni drugima. Ako riješite veliki problem jednom klijentu i on shvati da ste ozbiljna i perspektivna kompanija pričat će o vama prijateljima, obitelji ili kolegama. Ali će se isto tako pouzdati u vaše sposobnosti da mu riješite i sljedeći problem i vratit će se ponovno.