Većina stvari u životu započinje pripremom. Čega god se u trenutku možete sjetiti sve zahtjeva nekakvu analizu, istraživanje, promišljanje – a tek onda slijedi akcija. Ne doživljavamo to tako jer nam je to postalo normalno, jednostavno sastavni dio života. Tako je i s digitalnim marketingom.
Samo 10% našeg rada je zanimljiva, kreativna i osvježavajuća objava na društvenoj mreži. Prije same objave moraju se napraviti sljedeći koraci:
1. Priprema strategije – tu vi igrate glavnu ulogu. Da bismo izvukli maksimalno iz svake objave moramo znati što želite promijeniti, koji su problemi u poslovanju a što želite istaknuti kao najbolje. Određujemo cilj zajedno s vama kako bi mogli pratiti uspješnost. Bitno je odrediti i osobnost poslovanja koju je potrebno iskazati preko objava na društvenim ili drugim mrežama.
2. Detaljna analiza poslovanja – što se događalo s Facebook/Instagram (ili nekom drugom) stranicom prije nas – koje je najbolje vrijeme i dan za objavu, koji sadržaj ima veću interakciju, kakve fotografije prolaze, koliko novih like-ova je ostvareno. Ali i ona negativna strana – na što ljudi ne reagiraju. Pratimo sve parametre za koje odlučimo da su važni – što želite saznati. Iz tog razloga je važan prvi korak.
3. Određivanje ciljane skupine ljudi kako bi prilagoditi sadržaj, fotografije i videozapise koji su njima zanimljivi. Upoznajemo njihove navike – u koje vrijeme su na internetu, što vole, čime se bave i sl.
4. Kreiranje sadržaja – prvo tekstualni dio. Svaka rečenica mora biti zanimljiva i pozivati na interakciju s potencijalnim klijentima. Ne zaboravimo i ključne riječi.
5. Vizualni dio – koristimo profesionalnu opremu kako bi fotografije na najbolji način predstavljale identitet poslovanja. Također prilagođavamo fotografiju Facebook/Instagram .. standardima.
6. Priprema strategije objava – unaprijed kreiramo kalendar s detaljnim planom objava za mjesec koji slijedi.
7. Komuniciramo s vašim pratiteljima – odgovaramo na njihova pitanja, komentare i upite. Štedimo vaše vrijeme kako bi se vi posvetili primarnom poslu.
8. Istražujemo konkurenciju – pratimo njihov rad kako bi za vas osigurali drugačiji pristup. Analiziramo objave – što je dobro a što bi mogli napraviti bolje i sl.
9. Nakon svih osam stavki, dolazi ono što vi vidite – zakazujemo objave kako bi mogli pratiti sve što radimo, imate potpunu kontrolu što će se objaviti na društvenoj mreži.
Nakon svega toga, objava ugleda svjetlost dana. I da, to je samo dvije tri smiješne, zanimljive rečenice o vašem novom proizvodu, usluzi koju nudite. No, svako slovo je pomno odabrano kako bi izazvalo reakciju vaših pratitelja. Bila ona pozitivna – gdje ćemo ostvariti prodaju npr. ili negativna – gdje ćemo još više naučiti i svaki dan poboljšavati svoju uslugu.