Facebook i Instagram u brojkama

14.01.2019

Facebook

Svi smo svjesni kako je Facebook društvena mreža koju ne možemo ignorirati ukoliko želimo biti vidljivi u online svijetu.

Znamo da Facebook koristi ogroman broj ljudi, no kada se prikažu konkretne brojke – malo se zamislimo, zar ne? Zašto ga i ja ne koristim za napredak poslovanja?

Na mjesečnoj razini Facebook koristi 2,27 milijarda korisnika. Svake godine broj se poveća za 10%.

Ako pričamo o Europi, 307 milijuna ljudi je na Facebooku.

Žene koriste Facebook više od muškaraca, u postotku je to 74% žene, a 62% muškarci. Žene će također prije kreirati grupe koje su korisnici označili kao bitne, važne i smislene (40% prema Hootsuite).

65% odraslih koji koriste navedenu platformu je između 50 – 64 godine.

34% tinejdžera u Americi misle da je Facebook za „starije ljude”, no to ih ne sprečava da koriste platformu.

47% korisnika Facebook koristi samo na mobilnim uređajima. Tako da je iznimno bitno prilagoditi svoj poslovni nalog upravo tim korisnicima kako bi dobili željene rezultate.

Znate li da se 400 novih korisnika prijavi na Facebook svake minute, a da je 1,49 milijarda korisnika aktivna svaki dan na Facebooku i smatra se dnevnim korisnicima te društvene mreže?

Gledate li videozapise sa isključenim zvukom? Statistike pokazuju da je 85% videozapisa gledano s isključenim zvukom. Sproutsocial navodi kako videozapisi na Facebook-u imaju više od 8 milijardi pogleda dnevno.

Instagram

Dana 17.9. 2018. zabilježeno je 1 milijarda mjesečnih korisnika Instagrama.

Više od 200 milijuna korisnika posjeti poslovni profil najmanje jednom dnevno.

Traže podatke o radnom vremenu, lokaciji, žele komunicirati direktno s vlasnikom naloga. Stoga je vrlo bitno upisati sve najvažnije informacije.

Fotografije su od iznimne važnosti. One sa jednom „glavnom” bojom postižu bolje rezultate, navodi Adespresso. Isto tako, 29% više oznaka „sviđa mi se” dobit će fotografija sa vidljivom pozadinom, nego ona bez pozadine. Na dan korisnici platforme podijele 50 milijardi fotografija.

Također, postovi sa označenom lokacijom bolje prolaze, postižu 79% veći angažman.

Broj aktivnih korisnika Instagram Stories raste svake godine – u prvom mjesecu 2017. godine bilo je 150 milijuna, dok je u godinu dana taj broj narastao za 250 milijuna.

25% plaćenih objava na Instagramu su videozapisi. Ako se publika zainteresira u prvih 30 sekundi videa – velika je vjerojatnost da će gledati do kraja i poduzeti akciju.

Fotografije na kojima su lica ostvaruju 38% više oznaka „sviđa mi se” od ostalih.

Znate li da 50% svih opisa i komentara na Instagramu sadrže emotikone ili kako mi volimo reći smajliće? 😍🎉❤😎😘😜

Jesmo li naveli dovoljno razloga (statistika) da nam vjerujete zašto je potrebno biti prisutan i aktivno objavljivati sadržaj na društvenim mrežama? 2019. je i zadnji vlak je krenuo, nema više čekanja!

Tražilica