Oglasni tekst? Zbog čega je važan, kako ga napisati da ostvari zadani cilj? Pročitajte savjete koje donosi socialmediaexaminer.

Glasnogovornik”- glas firme 

Sadržaj koji kreirate mora biti glas firme – postati prepoznatljiv toliko da ljudi više ne moraju gledati čiji je oglas – da već znaju da se radi o vašoj firmi. Naravno, opet ništa bez ciljane publike. Ako želimo privući određene osobe moramo znati kako pričaju, koje fraze i izraze koriste, kako razmišljaju. Stoga, prvo odredite i proučite svoju publiku.

5w?

Zapravo – tko, što, kada, gdje i zašto. Moraju pozvati na akciju ali i odgovoriti na najbitnija pitanja. 5 jednostavnih pitanja će zapravo dati puno informacija vašim klijentima. Najprije morate znati što vaša ciljana publika traži, koji ćete im problem riješiti i što će im biti od koristi. Što oni imaju od toga.

A koliko to dugačko mora biti?

To što imamo priliku koristiti duži tekst na nekim društvenim platformama ne znači da moramo i trebamo. Još uvijek se nije ustanovio univerzalan broj znakova koji pali kod svih. Ako možete iznijeti bit sa samo 5 riječi učinite tako. Najbolji način je testiranje i proba. Probajte obje verzije i pratite rezultate.

Kombinirajte tekst s moćnim vizualom i targetiranjem

Mora se dogoditi harmonija između teksta i fotografije. Sve je bitno – opis, naslov, URL. To su elementi koji trebaju zainteresirati publiku da želi saznati više. Fotografija privlači pozornost ili ostavlja čovjeka ravnodušnim. Ako nam se svidi fotografija velika je vjerojatnost da ćemo pročitati i tekst – zar ne?

Kako izbjeći da oglasni tekst ne postane prodajni?

Oglasni tekst je u suštini prodajni tekst, no na društvenim mrežama su stvari malo kompliciranije. Ovdje je potrebno uložiti puno više truda kako bi se klijent povezao i reagirao na oglas koji ste pripremili.

Da bi vam lakše objasnili kako napisati tekst koji nije prodajni podijelit ćemo ih u 3 koraka:

1. eng. TOFU (top of the funnel) – prvi korak: treba biti lagan, nedužan i prijateljski. Cilj mu je pokazati klijentima da vaša firma postoji i da ih želite pozdraviti. Tu ništa ne prodajete. Ne moraju to biti samo oglasi, možete krenuti i s blog postovima koje bi kreirali za potencijalne klijente. Cilj je educirati publiku o određenom problemu.

2. eng. MOFU (middle of the funnel)– drugi korak: sada kada svi znaju da postojite, pročitali su oglas ili proučili studiju slučaja koju ste im poslali – stvorili su sliku o vašoj firmi. Cilj je pokazati kako im možete pomoći, Objasnite im što nudite i koje probleme rješavate. Potrebno je prikazati vaše poslovanje kao njihovo rješenje, dokazati da ste prava osoba za taj posao. U drugom koraku se polako povezujete s ljudima koji su već zainteresirani za vaše proizvode/usluge. Ne prodajete uslugu/proizvod nego si stvarate krug ljudi koji će se u budućnosti odlučiti za vas.

3. eng. BOFU (bottom of the funnel)- ovo je završni korak. Već imate publiku koja je zainteresirana i koja razumije što nudite. Sada im dajete sve što imate kako bi postigli cilj. Ovdje možete ponuditi kupon s popustom, besplatni probni period, besplatnu pomoć. Velika je vjerojatnost da će ljudi koji pokažu interes stupiti u kontakt s vama.

Kada pišete tekst za društvene mreže, oglasne kampanje uvijek se obraćajte jednoj osobi kako bi klijent dobio dojam da je pisano samo za njega.

Prvi kontakti s klijentima su iznimno bitni, budite potpuno iskreni s njima – neka odmah znaju što mogu očekivati, što možete napraviti a što ne. Sjetite se savjeta koje smo podijelili.

Pitanje na koje svi žele odgovor je – a što ja imam od toga? Dajte im samo razlog zašto da kliknu na oglas ili preuzmu studiju slučaja, pročitaju blog post.

Ako pričamo konkretno o oglasu – taj tekst mora pridobiti pozornost dok osoba pregledava „news feed”, svima nam je to postala rutina. Ne volimo kad nas se prekida u onome što smo naumili, pa onda ako ih već prekidamo u navikama – taj oglas ili blog post treba biti vrijedan njihove pažnje – da kasnije ne kažu – e šta sam kliknula na ovo, nikakve koristi.