Još uvijek nemaš web stranicu?

~|icon_table~|elegant-themes~|outline

27.09.2018

Web stranica ili kako se često može pročitati – digitalna iskaznica poslovanja je od iznimne važnosti za svakog poduzetnika ili obrtnika. Izvrstan web je onaj koji ima inovativan dizajn, prezentaciju i kvalitetan sadržaj (content – pisanje blogova). Uz navedene karakteristike treba imati korisničko sučelje, mora biti funkcionalan i imati kontakt formu. Brzina učitavanja web stranice je također neizostavan detalj.

Zašto je to tako?

Prvo zato što ona predstavlja vaš posao i vizualni identitet. Ako je web stranica stara desetak godina – klijenti će pomisliti kako ne pratite trendove, ne ulažete trud u napredak i neće htjeti kupiti vaš proizvod i/ili uslugu. Ako pak nemate web stranicu uopće, zamislite samo koliko zaostajete za konkurencijom. Upravo ona treba služiti za sve bitne informacije o Vama koje su potencijalnom klijentu dostupne na jednom mjestu. Ako vaš budući klijent treba skrolati po Facebook-u da bi našao sve što vi nudite, na velikom ste gubitku. Ljudi su lijeni i ne da im se dugo zadržavati na tuđim Facebook stranicama. Informacije moraju biti dostupne i vidljive odmah. S druge strane, one pozitivne – kada ih osvojite inovativnim dizajnom i profesionalnim fotografijama na svom webu pomislit će: „Ova ekipa se stvarno potrudila oko weba, prate trendove, lako se snaći na njihovoj stranici, vidim imaju preporuke, mora da dobro rade posao.”

Prednosti koje donosi:

  • Web stranica je ogledalo poslovanja. Vaš je odabir na koji način ćete prikazati posao. To je mač sa dvije oštrice – može Vas skroz uništiti ili podići posao na višu razinu.
  • Ulaganje se isplati. Pametno je izdvojiti novac za kreiranje web stranice jer je to investicija koja je zapravo reklama i promoviranje firme. Nije kao tiskanje letaka – kada podijelite 100 komada morate ponovno uložiti novac. A i kako ćete biti sigurni da je netko pogledao što ste kreirali? Sjetite se samo koliko bi iznos izdvojili za reklamu od 30 sekundi na lokalnoj televiziji. I baš u trenutku reklame vaša ciljana publika nije pred malim ekranom ili gleda drugi TV kanal.
  • Preko web stranice se povezujete s stalnim klijentima te imate priliku doći do novih.
  • Dostupna je svaki dan u godini. 0-24h. Bez obzira spavate li ili ste na skijanju – web je uvijek tu za klijente da se upoznaju s vašim uslugama ili proizvodima.
  • Štedi vaše dragocjeno vrijeme – ne morate svakom klijentu posebno prezentirati proizvod ili uslugu. Sve potrebne informacije može pronaći online – bez obzira je li kod kuće ili surfa preko mobilnog uređaja.
  • Web stranice omogućuju kupnju vaših proizvoda online te sadrže lokaciju kako bi vas klijenti lakše pronašli. Web stranice daju do znanja ljudima da postojite.
  • U svakom trenutku možete pratiti ostvarene rezultate – ne treba vam čarobna kugla koja će prikazati pozitivne aspekte ili s druge strane što morate popraviti ili promijeniti.
  • Jednostavno je, lagano i brzo – širenje informacija o proizvodima, uslugama ili prijašnjim radovima postalo je jednostavno i vrlo brzo. Na taj način klijenti saznaju sve što im je bitno bez previše truda.

Kako izgleda dobra web stranica?

Za dobru web stranicu prvo je potrebno imati smjernice i odrediti ciljeve poslovanja. Što želite postići s sadržajem koji plasirate publici. Kakav dojam ćete ostaviti, jeste li nešto mogli bolje napraviti? Kada odredite ključne stvari, odaberite dizajn – neka boje pričaju priču za vas.

Ako prodajete proizvod ili uslugu, na vašoj web stranici trebao bi biti katalog proizvoda/usluga. Sa modernom fotografijom, kratkim opisom proizvoda dajete korisniku bitne informacije. Oni taj katalog mogu preuzeti koliko god puta žele i dijeliti ga s prijateljima. Na taj način im dajete do znanja da ste se potrudili i da znate koliko im je vrijeme dragocjeno (ne gube vrijeme na upite prema vama).

Web je također savršeno mjesto za pohvaliti se uspjehom koji ste postigli. Pozitivne recenzije, osvrti iz novina, prilozi iz televizijske emisije mogu vam samo pomoći kako bi brend izgledao autentično i vrijedan povjerenja. Ako ste organizirali radionicu, držali predavanje svakako to istaknite jer svi volimo vidjeti angažman u zajednici.

A ona druga strana?

Druga strana našeg digitalnog mača je neredovito objavljivanje sadržaja, netočne informacije na web stranici (radno vrijeme, broj telefona, adresa, cijene proizvoda ili usluga), linkovi koji ne rade i sl. Ako potencijalni klijent, u ovom slučaju posjetitelj web stranice vidi nemarnost ili nezainteresiranost za objavljivanje bilo koje vrste sadržaja – napustit će stranicu i sigurno neće ostaviti ozbiljniji trag. Svi tražimo pažnju i volimo osjećati kako se netko trudi, kako je nekome stalo. Tako pokazujete da vam je stalo i do firme koju vodite.

Bonus savjeti:

Potrebno je dio budžeta izdvojiti za oglašavanje na Google tražilici jer se odgovori najčešće traže preko navedene tražilice. Za poslovanje je bitno da se pojavite na prvim rezultatima pretrage jer tako gradite rejting kod klijenata. Neće vas smatrati zastarjelim i nepouzdanim.

Što je FAQ?

Jedna od najboljih stvari ako želite uštedjeti vrijeme i pomoći svojoj publici. Najčešće postavljana pitanja – tako posjetitelj, klijent može brzo dobiti odgovor na pitanje (čak i ako u bazi odgovora nema to što traži – može postaviti novi upit koje će pomoći slijedećoj osobi – jer podatak ostaje na stranici). Na taj način ne odgovarate na ista pitanja više puta te klijent brzo dolazi do odgovora.

A responzivni dizajn?

Kako kaže Kuhada, responzivni dizajn je skup tehnika koje omogućavaju web stranici fleksibilnost i prilagođenost svim veličinama ekrana uređaja na kojima se pregledava. Nitko nije sretan kada nema dobar pregled stranice na mobilnom uređaju, kada je font sitan ili kada mora zumirati sliku da vidi što želi.

Zaključak

Internet marketing spaja sve inovativne tehnike koje su potrebne kako bi se firma, obrt ili poduzetnik prikazali u najboljem svjetlu. To je i dizajn, razvoj, reklamiranje i prodaja preko interneta. Volimo biti moderni, pratimo trendove i pokušavamo sve informacije kojima smo natrpani objediniti u nešto korisno.

Nemojte kreirati web stranicu samo zato što to svi poslovni kolege imaju. Kreirajte web koji će vam pomoći iskoristiti sve potencijale interneta i prikazati vaš proizvod onako kako ga vi vidite. Neka web stranica prikaže vaš dugogodišnji trud, vizije i motive. Nikako nemojte zaboraviti da je web stranica puno više od lijepog dizajna.

Uz naše blog postove, svakako možete naučiti kako kreirati prvu web stranicu i puno više od toga. Ako vam ipak treba pomoć oko dizajniranja inovativnog i personaliziranog weba svakako se javite na [email protected] jer rado ćemo vam pomoći vaše snove pretvoriti u realnost.