Nije samo za obrtnike, poduzetnike, velike i male proizvođače “Black Friday” važan dan. Ne smijemo zaboraviti kupce (publiku) zbog kojih to ludilo postoji.
Ako želite pametno uploviti u najveći dan rasprodaje, sljedeće savjete svakako trebate imati na umu:
- Isplanirajte ranije što trebate kupiti, i naravno, držite se tog plana.
- Svakako pogledajte koja je cijena bila prije velikog sniženja i isplati li se stvarno kupiti proizvod.
- Budite oprezni s online kupovinom. Koristite pouzdane web shopove koji su vam od prije poznati.
- Dobro proučite oglase ili nagradne igre na društvenim mrežama – neki mogu biti lažni, ne dajte se prevariti.
- Provjerite kvalitetu sniženog proizvoda. Ako je npr. elektronika u pitanju – je li oštećena, koja je godina proizvodnje…; ako je odjevni predmet – ima li nedostatak koji se vidi, itd.
Prednosti?
Najveća prednost za kupce su naravno niske cijene tj.popusti koje se događaju jednom godišnje. Pazite da vas gomila ne povuče za sobom. Svi su kupili npr. taj mikser, sigurno je kvalitetan, moram i ja dok ih još ima! Na taj način potrošiti ćete novac na nešto što će vam stajati kod kuće u ormaru i podsjećati na lošu odluku koju ste u sekundi donijeli.
“Crni petak” može biti dan kada ćete se opredijeliti za neku novu prodavaonicu/tvrtku za koju prije niste ni znali, ali su se prema rezultatima rada pokazali kao sposobni.
Budite oprezni! Razmislite jesu li određena prodavaonica ili web shop (kog kojih se odlučite za kupovinu) povećali cijene prije “Crnog petka”, pa ih onda naglo snizili; kako su organizirali projekt; kakva je situacija na web shopu, a kakva u fizičkoj poslovnici (često u istim prodavaonicama putem weba i fizičkoj trgovini stoje različite cijene); kako su se nadređeni odnosili prema zaposlenicima, a kako trgovci prema kupcima ili u online svijetu administratori web shopa prema posjetiteljima; Sve vam to može pomoći u donošenju odluke isplati li se kupovati ili ne.
Ako ne razmišljamo samo o materijalnim stvarima, možemo reći da kupcu “Crni petak” može razjasniti bitne pojedinosti o trgovini, agenciji, obrtu, učilištu, itd. Određene sitnice pomoću kojih će kupci steći vaše povjerenje ili ga izgubiti. Ponašanje u panici i stresnim situacijama odaju osobnost i sposobnost same firme.
Zaključno
Volite li vi “Crni petak”? Kupujete li na taj dan ili vas to nimalo ne zanima? Kakva ste vrsta kupca – volite li više online kupovinu ili ste old school tip, fizička prodavaonica? Što je najbolje što ste kupili za taj dan? 🙂
Sretno u kupovini!