7 razloga zašto koristiti Google Ads

U jednoj od mnogih edukativnih srijeda spomenuli smo Google Ads i što mogu napraviti za vaše poslovanje. Odlučili smo podijeliti korisne informacije s vama kako bi uvidjeli da je to baš ono što vam treba.

Najvažnije od svega je definirati kupca – tko će pogledati taj vaš oglas.

Da bi vam lakše objasnili postupak oglašavanja preko Google tražilice ispričat ćemo vam priču. Zamislite na trenutak Lauru. Laura je mlada djevojka kojoj se više ne sviđa boja dnevne sobe. Odlučila je upaliti tablet i pretražiti soboslikarske obrte u Osijeku koji će joj pomoći riješiti trenutni problem. Upisuje u Google tražilicu ove ključne riječi: soboslikari Osijek. Google joj ponudi dugačak popis ponuđača koji svoje usluge reklamiraju preko internetskih stranica. Oni koji će joj prvi zapeti za oko su soboslikari koji koriste Google Ads (svoje usluge oglašavaju na tražilici) tako da se njihove web stranice prikazuju među prvim, ili još bolje kao prvi rezultati pretrage. Lauri za oko zapne obrt koji je odmah dostupan i ima prihvatljivu cijenu.

Sada kada ste dobili malo jasniju sliku kako to funkcionira otkriti ćemo razloge zbog čega se trebate oglašavati na Google Ads servisu.

    1. Google Ads koristimo kada ciljamo korisnike koji točno znaju što žele – upisuju specifične ključne riječi u tražilicu. Velika je vjerojatnost da će kupiti uslugu ili proizvod samo se još nisu odlučili od koga će kupiti.

    2. Platite samo kada netko klikne – Pay per Click. Ili kada napravi na web stranici ono što ste vi odredili kao važno (konverzija). Bilo to poduzimanje radnje na vašem web shopu, posjet fizičkoj poslovnici, kontakt telefonom, klikanje na oglas ili preuzimanje aplikacije za mobilni uređaj.

    3. Preko ključnih riječi ciljate na točno određene ljude koje ta tematika zanima – ne gubite svoj novac na ljude koji će kliknuti ali neće kupiti vaš proizvod ili se odlučiti za uslugu koju nudite. Super opcija je i negativne ključne riječi – npr. ako imate frizerski salon – negativne ključne riječi bile bi zdravstvo ili obrazovanje.

    4. Usko određujete ciljanu skupinu ljudi – imaju li 25 godina, vole li sport, žive li u Njemačkoj, je li muškarac ili žena itd.

    5. Možete pratiti rezultate – određujete dnevni budžet. U svakom trenutku vidite uspješnost svoje kampanje – ako nešto nije u redu možete promijeniti parametre i poboljšati učinak na licu mjesta. Tu vam uvelike može pomoći Google Analytics.

    6. Oglašavate se na različitim platformama (nije bitno jesu li korisnici na računalima, tabletima, mobitelima).

    7. Birate između dvije vrste kampanjapretraživačka: gdje ciljate publiku prema proizvodima ili uslugama koje pretražuju. Super je kada imate ograničeni iznos jer okupljate ciljanu skupinu koja traži baš taj proizvod u određenom trenutku. Možete dodati informacije o vašoj firmi – web stranicu, kontakt broj, adresu itd; prikazivačka – ako želite ljude upoznati s svojim brendom i novi ste na tržištu. Ako želite istaknuti određene akcije i popuste ili se bavite prodajom proizvoda i usluga koje ljudi neće odmah kupiti (npr. nekretnine, automobile, …)

Korisno je proučiti konkurenciju – koje ključne riječi koriste, kako se oglašavaju, kome se obraćaju i slično. Na taj način možete dobiti nove ideje, ispraviti pogreške ako ih uočite. Kada vidite što su drugi kreirali – vi budite drugačiji. Nakon toga odredite budžet s kojim želite krenuti. Tu se ne morate brinuti da ćete potrošiti dnevni budžet. Google Ads jednostavno prestane prikazivati oglas ako se potroši predviđeni iznos.

Google Ads koristite za završni dio kupnje – tu se morate istaknuti od konkurencije, ne morate ih upoznavati s proizvodom – to su vjerojatno već istražili. Nego trebate odgovoriti na pitanje: „Zašto baš ja, zašto sam bolji od drugih soboslikara?”

Svoj oglas možete prikazati na web stranicama prema sadržaju internet stranice. Još jedna super stvar je što imate mogućnost i remarketinga – ponovni prikaz oglasa korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu ali nisu ništa kupili- točnije nisu dovršili započeto.

Ako imate neka konkretna pitanja ili ste pak zainteresirani za oglašavanje na Google tražilici, javite se na naš mail [email protected] i rado ćemo vam pomoći da se nađete na prvom mjestu tog kobnog Googla.

Tražilica