15 savjeta kako koristiti Instagram u poslovanju

~|icon_table~|elegant-themes~|outline

23.08.2018

Živimo u digitalnom dobu u kojem je najvažnije biti viđen. Društvene mreže su must have kada pričamo o promociji brenda ili usluge. Tu uskače Instagram. Svakodnevno raste broj korisnika koji koriste navedenu platformu. Stoga u nastavku otkrivamo petnaest razloga kako koristiti Instagram u poslovanju, a ako vas zanima koje statistike idu u prilog Instagramu, kliknite ovdje.

1.) Na jednostavan i popularan način dajete do znanja potencijalnim klijentima da firma postoji. Korisničko ime, opis i profilna fotografija je prvo što posjetitelju upadne u oči. Korisničko ime je naravno ime vaše firme. Profilna fotografija je najčešće logotip firme ili nešto slično što će masu asocirati na poslovanje kojim se bavite. Nakon fotografije, u kratki opis opišete čime se bavite, što nudite kako bi se publika upoznala s vašim brendom. Ovdje možete dodati i link od web stranice.

2.) Instagram koristi ogroman broj ljudi svakodnevno i iz tog razloga omogućuje brendu povezivanje s potencijalnim klijentima. Na razne načine možete prikazati koliko ste dobri u svom poslu – kratak video s izjavom zadovoljnog klijenta, fotografija suradnika ili pozitivan osvrt pomoći će da vas ostali dožive kao ozbiljnu i profesionalnu kompaniju.

3.) Preko Instagrama možete dijeliti sadržaj koji ste ranije objavili na drugim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, YouTube, blog post) koji će privući veći broj ljudi i na druge platforme vašeg poslovanja.

4.) Postavljanje pitanja je od iznimne važnosti- interakcija s publikom/ klijentima je bitna jer im pokazujete da vam je stalo do njihovog mišljenja, a s druge strane prikupljate korisne podatke koji će kasnije biti ključni za razvoj/napredak poslovanja.

5.)# je još jedan zanimljiv način za promociju. Kada kreirate svoj jedinstveni Hastag pratitelji će ga početi koristiti kada spominju firmu, brend, uslugu i tako će tu riječ povezivati samo s vama. Unikatna riječ kao Vaše najbolje oružje.

6.) Objavljujte ono što znate – u čemu ste stručni. Kreiranje vlastitog sadržaja pokazat će da znate što radite, tj. vas će predstaviti kao stručnog, pouzdanog i profesionalnog poduzetnika.

7.) Objavljujte Insta story jer ljudi vole kratke videozapise, lakše će se uključiti i sudjelovati, komentirati, dijeliti video, tj. ostavljati svoj trag na vašem profilu.

8.) Korisnici Instagrama vole lijepe fotografije. Prema Hootsuite dobro je koristiti uvijek isti filter ili okvir za uređivanje slika. Kada se jednom kreira stil publika će odmah znati čija je fotografija.

9.) Pričam ti priču…. Kada klijent ne primijeti da si mu pomoću priče prodao uslugu/proizvod – tada je to uspješan storytelling. Bitno je biti zabavan, jednostavan i konkretan. Ljudi nemaju vremena slušati litanije. Priča nije samo govor, može se ispričati i putem videozapisa, fotografije i sl. Bitno je sadržaj kreirati prema interesima ciljane publike. U prošlom postu smo otkrili kako odabrati ciljanu publiku.

10.) Dobro je snimiti kratke videozapise gdje možeš prikazati s kim radiš, što se događa iza scene. Spomenimo i novinu koju IG donosi a to je igtv. Aplikacija koja omogućuje stvaranje videa koji je vremenski ograničen, za osobne profile od 15 sekundi do 10 minuta, dok za veće brendove i do 60 minuta, te također pruža mogućnost gledanja videozapisa od drugih korisnika.

11.) Pozitivna slika o vama i poslovanju je jako bitna. Ako imate osvrt, objavu iz medija gdje se predstavlja vaša firma, svakako ju objavite. Klijenti će tako stvoriti sliku o vama i zasigurno će pomoći da odaberu baš vas za suradnju. Isto tako, ako ste osvojili nagradu/ priznanje za rad/uslugu/ proizvod pobrinite se da posjetiteljima vašeg IG profila ta činjenica ne promakne.

12.) Korisno je prikazati na koji način svijet činite boljim mjestom za život. Ako sudjelujete u dobrotvornim akcijama, donirate proizvode…. Svaka humana i pozitivna priča je poželjna jer prikazuje osobnost vašeg poslovanja.

13.) Zaposlenici također mogu pridonijeti promociji brenda. Zamolite ih da na svojim osobnim profilima objave gdje rade, slikaju ured – prikažu kakav im je radni dan. Bilo bi super kada bi na osobnim profilima spomenuli (tagirali) vašu firmu.

14.) Nema uspješnog biznisa bez sretnih zaposlenika. Prikažite na profilu ljude s kojima radite – neka bude iskrena i opuštena fotografija. Tako klijentima dajete nešto svoje i osobno, što će svakako cijeniti.

15.) Svi volimo citate – oni nas motiviraju i zabavljaju. Koristite citate koji se mogu povezati s vama i vašom firmom. Neka svaka riječ bude korisna za poslovanje – ako imate primjerice digitalnu agenciju- nađite citat koji na smiješan ili zanimljiv način opisuje marketing, kreiranje sadržaja za klijente ili nešto slično.

Poslovanje je potrebno prikazati kao organizirano, stručno i inovativno. Kada dostignete razinu da posjetitelj osjeti povezanost s brendom i ljudima koji rade u određenoj organizaciji onda se može reći da je to uspješan Instagram nalog ili bilo koji drugi profil na društvenim mrežama.

Ako zatrebate pomoć pri kreiranju Instagram naloga ili vođenju istog umjesto vas – budite slobodni javiti se na contact@tabardi.hr. Također, možete se pretplatiti i na newsletter i biti u tijeku s našim savjetima za uspješno poslovanje na društvenim mrežama.

[mc4wp_form id=”36″]