20 ideja što objaviti na Instagramu

Svakom se može dogoditi da mu ponestane ideja no, to nikako ne bi trebao bit razlog da prestanete objavljivati ili da odustanete od Instagrama. Zbog toga donosimo 20 ideja koje će riješiti problem vrlo lako!

Podijelite savjet

Ako mislite da svojoj publici možete pomoći preko savjeta ili trika, svakako to napravite. Ne mora biti vezano za vaš blog ili posao kojim se bavite. Može biti o bilo čemu:

  • Savjet za samopomoć
  • Savjet o ljepoti
  • Kako biti produktivniji
  • Kako upravljati vremenom
  • Savjeti za roditelje
  • Kako koristiti određeni proizvod
  • Savjeti za bolje pisanje sadržaja

Iza scene

Svi mi prikažemo samo onu zadnju verziju fotografije koju smo pripremili za društvene mreže, ali svojim pratiteljima možete prikazati i kako je fotografija nastala, cijeli kreativni proces – prikazati koje korake ste morali poduzeti da biste dobili konačnu fotografiju. Možete prikazati sebe kako radite na novom projektu. Ako želite biti kreativni možete prikazati isti vizual iz druge perspektive.

Korisnički generirani sadržaj

Korisnički generirani sadržaj jednostavno znači sadržaj koji generiraju korisnici. To je sadržaj koji vaša publika može dijeliti na svojim stranicama. Ovaj format sadržaja vrlo je popularan u marketinške svrhe. Brend je uvijek snažniji ako iza njega stoji priča zajednice koja ga prati.
Dakle, potaknite svoju publiku da proizvodi sadržaj koji se tiče vaših proizvoda ili brenda. Preko priča klijenata postići ćete veći promet i angažman na društvenim mrežama.

Podijelite pozitivnu poruku

Tko ne voli pročitati pozitivnu priču? Svi volimo pozitivno razmišljati, to nam daje motiv da se dalje borimo. Zašto ne biste smislili pozitivan citat i objavili ga na Instagramu?

Podijelite dio vaše prošlosti

Sjećate li se kada ste prisustvovali nekom događaju u vašem mjestu? Što mislite o prošlom godišnjem odmoru ili možda proslavi rođendana? ‘Iskopajte’ svoje uspomene i podijelite sliku kako biste povratili svoje pratitelje. Sliku sigurno već imate na prijenosnom računalu ili telefonu. Samo ju trebate ponovno upotrijebiti i podijeliti s publikom.

Postavite pitanje

Svi znamo da pitanja povećavaju angažman na Instagramu. Razmislite o sljedećem pitanju koje ćete postaviti svojim pratiteljima. Pitanja su tu da se na njih odgovori te ćete na trenutak privući pozornost čitatelja. Postavite zanimljivo pitanje koje će upotpuniti isto tako zanimljiva fotografija.

Video

Videozapisi su jednostavni. Samo izradite videozapis o određenoj temi i podijelite ga. Postoji mnogo video ideja koje možete odabrati. Snimite vlastiti ili videozapis svog bloga. Ubacite prijatelje ili podijelite kratak video novog kućnog ljubimca.

Koju priču krije vaša fotografija?

Ljudi su uvijek zainteresirani znati pojedinosti i pozadinu fotografije. Kako ste došli do ideje da snimite određenu fotku? Kako ste dobili inspiraciju za Instagram vizuale? Ili, gdje ste (na kojoj lokaciji) snimili fotografiju?

Pričajte sa svojom publikom

Odaberite bilo koju temu vezanu uz blog (ono čime se bavite na društvenim mrežama) i postavite sliku da biste započeli razgovor s publikom. Izravno komunicirajte s njima. Dajte im razlog da vam odgovore.

Nasmijte ih

U redu je ponekad biti duhovit. Ljudi se žele zabavljati na društvenim medijima. Dodavanje smiješne grafike može biti dovoljno. Isto tako, možete podijeliti smiješnu anegdotu iz vlastitog života.

Pohvalite se novim blog postom

Ovo ne morate raditi često, ali nekada nije loše objaviti fotografiju naslovne stranice blog posta koji ste zadnji napisali. Ubacite link i primijetiti ćete povećanje prometa na web stranici. Svakako pokušajte!

Jutarnja rutina

Kako izgleda vaše jutro? Bez koje rutine ne možete zamisliti svoje jutro? Kuhate li kavu, listate li novine? Podijelite fotografiju i prikažite publici ono što će vas povezati na osobnoj razini s njima. Tako će steći dojam da vas poznaju i lakše stupiti u interakciju s vama.


Prikažite radni prostor

Imate li svakodnevni posao? Ili ste samozaposleni? Radite od kuće? Snimite sliku svog radnog mjesta i podijelite je. Možete primjerice postaviti sliku šalice s kavom, bocu s vodom ili nešto slično.

Osobna fotografija

Ako niste sramežljivi, podijelite vlastitu fotografiju jednom tjedno. Publika voli znati koga prati i što ta osoba radi svakodnevno. Fotografija može biti kako radite nešto sasvim obično i jednostavno.

Citati

Moramo li nešto reći za citate? Odaberite citate koji vas inspiriraju i motiviraju. Svakako napišite u par riječi zašto ste odabrali baš tog autora ili taj citat. Tako prikazujete svoju osobnost na drugačiji i cool način.

Što čitate?

Preporučite im knjigu koju ste zadnju pročitali, a oduševila vas je! Ili možete baš suprotno – napisati zbog čega vam se nešto nije svidjelo. Samo nemojte otkrivati previše detalja, znate da to ljudi baš ne vole (ja prva).

Kako se sve možete povezati?

Znamo da je Instagram najbrži način povezivanja s brendovima ili blogerima, ali možda bi se neki ljudi željeli povezati s vama na Facebooku i Twitteru. Pokažite im da ste dostupni i na drugim kanalima društvenih medija.

Pohvalite se

Podijelite svoje male (i velike) pobjede s publikom. Imate 2000 pratitelja na Facebooku? Uspjeli ste dogovorili honorarni posao? Ovaj mjesec ste zaradili više novca? Jeste li dobili nagradu? Osmislili ste novu genijalnu poslovnu ideju? Što god vas veseli i za što smatrate da će motivirati ljude oko vas – podijelite na Instagramu.

Ispričajte priču

Budite pripovjedač za svoju publiku. Ispričajte priču kroz oko kamere. Bilo da se radi o proizvodu ili ljudskom biću, imate priliku podijeliti priču s publikom.

Prikažite svoje vještine i probudite kreativnost

Svatko ima različite ideje, misli i vještine. Osmislite vlastite fotografije. Unikatnost će vam pomoći da se istaknete. Kreirajte vlastiti vizualni identitet kako bi ljudi znali da je to vaš sadržaj. Nemojte se bojati koristiti maštu, isprobajte razne tehnike! Zabavljajte se!

Zaključak

Naravno, ovo su samo neke od ideja što možete objaviti na Instagramu. Pripazite samo da objave budu u skladu s ciljevima koje ste odredili za društvenu mrežu. Nemojte previše komplicirati i brinuti se kako će netko reagirati na ono što vi smatrate da je lijepo ili korisno. Bitno je da uspostavite kontakt s ljudima koji će kasnije biti važna karika vašeg poslovanja. Sami morate odrediti način kako će to biti. Sami odlučujete što ćete otkriti, a što ćete zadržati za sebe!

Povezani Članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *