Facebook je još uvijek društvena mreža putem koje se možete povezati s klijentima diljem svijeta. Pomoću analize koja je navedena u nastavku, može se zaključiti na što je sve potrebno obratiti pozornost prilikom kreiranja sadržaja za Facebook.
Tim BuzzSumo stranice 2018. godine analizirao je 777 milijuna postova na stranicama koje su aktivirane na Facebooku, a sve u svrhu provjere određenih podataka – koja je optimalna veličina posta, najbolje vrijeme za objave, koja vrsta postova najbolje prolazi i dr. Navedeni podatci vam mogu pomoći poboljšati angažman i promet na stranicama na društvenoj mreži Facebook.
1. Video je najbolji oblik sadržaja
Ne čudi nas podatak da video generira 59% bolji angažman od bilo koje druge vrsta sadržaja. Slijede ga pitanja, fotografija i nagradni natječaj. Mari Smith preporučuje brendovima da svoj sadržaj kombiniraju u omjeru 70% video sadržaja, 20% fotografija i 10% linkova. Ako želite iskoristiti sve prednosti Facebooka, obratite pozornost na video. Pred vama su razne mogućnosti kako možete kreirati video.
Koliko dugačak video mora biti?
“Vertikalni video koji traje 15 sekundi je ubojica jer ne izgleda kao oglas!” – Dennis Yu
2. Večeri su najbolje za objavljivanje
Ovo naravno ovisi o vašoj ciljanoj publici, ali u većini slučajeva se pokazalo kako je najbolje objaviti sadržaj na Facebooku izvan radnog vremena – kada su ljudi kod kuće.
3. Preko vikenda je veća angažiranost
Nemojte se strogo držati ovih rezultata jer sve ovisi za koga kreirate taj sadržaj. Ako je vaša publika online i tijekom radnog dana u 10 sati ujutro, naravno da ćete tada objaviti nešto zanimljivo. Razmislite kome se obraćate i kada je najveća vjerojatnost da je netko online. Kada su vaši pratitelji slobodni da mogu istraživati po Facebooku. Da biste saznali što najbolje funkcionira kod vaše publike – isprobavajte, testirajte. Sačuvajte sadržaj koji ste htjeli objaviti u četvrtak za nedjelju i pratite koliki će angažman biti i hoće li se nešto promijeniti.
4. Kraći postovi bolje prolaze
U većini slučajeva je dovoljno 50 znakova za vaš Facebook post ali, kako smo već prethodno napisali, i za doba dana i dan u tjednu – testirajte. 2 tjedna objavljujte duže, a 2 tjedna kraće postove na Facebooku. Svakako je potrebna testna faza od 2 do 4 tjedna kako biste točno znali što vaša publika voli.
Zašto uopće objavljujemo sadržaj na Facebooku? Istraživanje iz 2011. New York Times-a kaže ovako:
- Kako bismo podijelili vrijedan i zanimljiv sadržaj
- Identifikacija i predstavljanje samih sebe drugima
- Za ostvarivanje veza, povezivanje
- Za samoostvarenje , za samoispunjenje
- Širenje vijesti o proizvodu, brendu ili problemu
Zaključak
Facebook koristi velik broj ljudi diljem svijeta zato iskoristite ove savjete kako biste izvukli najviše iz te društvene mreže. Može vam donijeti velik promet, ali samo ako ju koristite na pravi način i ako znate za koga kreirate sadržaj.