Uz sve druge popularnije društvene mreže nemojte zaboraviti na Pinterest. Nema toliko korisnika kao Facebook ili Instagram ali svakako može biti od velike koristi za vaš posao.

P – interest

Ako malo razmislimo – sam naziv P – interest može nam pomoći odgonetnuti kakva bi to društvena mreža bila. Prema Cambridge rječniku, riječ interest znači – osjećaj kada nečemu želite posvetiti pozornost ili kada želite biti uključeni u nešto ili saznati više o nečemu.
To je dakle, društvena mreža gdje možete naći inspirirajuće ideje koje su u skladu s vašim interesima ili hobijima. Svaka ideja je prikazana preko pina – fotografija koja ima istu oznaku kao traženi pojam i koja je spremljena od strane Pinterest korisnika. Pin također može biti link od web stranice – koji je jedan od razloga zašto je platforma super za prodaju i povećanje prometa na stranicama.

Možete zamisliti da je Pinterest pretraživačka mreža fotografija. Ako u tražilicu upišete crvene cipele – prikazat će vam se fotografije koje odgovaraju ključnim riječima.

Tko ga koristi?

250 milijuna mjesečno aktivnih korisnika Pinteresta u cijelom svijetu – koji traže nove ideje i dijele korisne, inspirirajuće ideje na svojoj stranici ili ploči – (eng. board ). Pola od svih Amerikanaca milenijalaca (svi mi rođeni između 1978. – 2000. godine) koriste Pinterest svaki dan, a ako gledamo globalnu publiku – 66% su žene od 25 do 54 godine.

Ako razmišljamo o područjima interesa – najčešće ćete naći sadržaje vezane za modu, hranu, autoindustriju, uređenje interijera i putovanja. No, to vas nikako ne smije obeshrabriti jer na Pinterestu možete naći sve što god zamislite – od izrade dječjih igračaka, ukrasa za blagdane, ideja za nastavu do trikova kako poboljšati prodaju, raspolagati s novcem i napisati blog post. Na Pinterestu svatko može naći nešto za sebe i naučiti što ga zanima.

Programeri, stručnjaci s područja digitalnog marketinga i bankari su se okrenuli Pinterestu kako bi sebi ili drugima približili teme kao što su bankarstvo i Javascript. Projektni menadžeri i arhitekti mogu pretraživati najnovije proizvode i naći inspiraciju u svojoj grani poslovanja. WordPress korisnici okrenuli su se platformi zbog korisnih infografika i poučnih videomaterijala.

Može li se koristiti i za posao? Zašto kreirati poslovni račun?

  • 87% osoba se odlučilo na kupovinu proizvoda zbog Pinteresta. A ako se uspoređuje s drugim društvenim mrežama, Pinterest će omogućiti skoro 4% (3,8%) veću prodaju.
  • Savršeno mjesto za vas da prikažete svoj brend i poslovanje. Uz interaktivan sadržaj koji ste stavili na pin možete dodati link od web stranice – kako bi vas korisnici lakše našli ili saznali više informacija o vašem poslu. Pin može biti blog post, webshop ili sama web stranica.
  • Pinovi pomažu ljudima naći više informacija o proizvodima / uslugama koje žele kupiti.
  • Na Pinterestu su korisnici koji su spremni, žele i mogu potrošiti na proizvode – čak 93% korisnika koristi platformu za planiranje kupovine.
  • Pokazujete svoju stručnost i znanje ako se odlučite pisati edukativne blog postove ili kreirati zanimljive videozapise.
  • Imate mogućnost na moderan način (fotografije, infografika, videozapis) prikazati kako mogu koristiti vaš proizvod ili kako će im usluga koju nudite pomoći.
  • Za svaki $ koji su uložili na Pinterest oglašavanje, korisnici su zaradili 2$.
  • Studije pokazuju da za svakih $100 potrošenih na Pinterest, brendovi su zaradili $60 više profita nego preko drugih kanala.
  • Možete kreirati i oglase 61% Pinterest korisnika je obavilo kupovinu nakon što je vidjelo oglas na svojoj naslovnoj stranici.

Kako kreirati Pinterest poslovni profil?

Odite na Business Pinterest i kliknite – Join as a BusinessNakon toga ispunite podatke o vašem poslu i o osobi koja će voditi račun. Kada pročitate i prihvatite uvjete korištenja stisnite Create Account.


Kako pretvoriti privatni u poslovni račun?

Ako već imate svoj privatni profil vrlo jednostavno ga možete pretvoriti u poslovni – ulogirajte se u svoj privatni profil, u gornjem desnom kutu imate tri točkice i odaberite upgrade your account – opet je potrebno upisati sve informacije o poslu.

Kada kliknete na naslovnu stranicu vidjet ćete fotografije koje su spremili ljudi koje pratite na Pinterestu. Možete naći i vaše nedavne aktivnosti kako bi mogli pronaći dodatan sadržaj koji će vas zanimati.

Ako odete na explore – tu će vam se prikazati najpopularnije teme i pinovi na Pinterestu. Osim tema, možete pratiti firme – brendove i privatne, poslovne račune – profile.

Kako treba izgledati poslovni profil?

Kao i na Instagramu i ovdje je vrlo važno imati lijepe i profesionalne fotografije. Koristite portretni pogled – jer je 80% korisnika Pinteresta na mobilnim telefonima. Neka bude minimalno teksta na fotografijama – obratite pozornost da opis odgovara ključnim riječima.

Odaberite stil Pinterest računa – koristite isti ili sličan dizajn, 2 ili 3 boje koje su slažu i izgledaju profesionalno. Tako također možete prikazati osobnost vaše firme – jer su društvene mreže zapravo ogledala poslovanja – ali na internetu.

Zaključak

Ako mislite da ne možete zaraditi preko Pinteresta, ili ste uvjereni da vaša ciljana skupina nije na toj društvenoj mreži svakako kreirajte račun jer vam besplatni savjeti mogu sigurno pomoći. Kada vam zafali ideja kako nešto napraviti ili vam ponestane inspiracije – upišite pojam (ključnu riječ) u tražilicu i za nekoliko sekundi vaš je problem riješen. Što čekate?