Riječi koje prodaju

Znate onaj osjećaj kad uložite svoje vrijeme, znanje i vještine u prodajni tekst, osmislite predobru ponudu, a nitko ne reagira? Nitko nije zainteresiran za vašu uslugu ili proizvod? Osjećaj nikako nije ugodan i motivirajući ali, što ako vam kažemo da problem nije u ponudi već u riječima koje ste koristili?

Fotografije su također ključne kako biste zainteresirani klijenta za sam posao, no prave i uvjerljive riječi mogu vam pomoći zaključiti ili povećati prodaju. Bez obzira radi li se o naslovu za blog post, opisu novog proizvoda, naslovnoj ili prodajnoj stranici weba – korištenje ciljanih i pravih riječi je ono što će vas dovest do rezultata. Ali, doza opreza uvijek mora postojati. Pripazite da ne stvorite suprotan efekt, da riječi koje koristite ne otjeraju vašu ciljanu publiku.

Po čemu se onda razlikuju riječi koje pale od onih koje ne rezultiraju uspjehom? Razlika je u fokusu. Pobrinite se da vam je u fokusu uvijek klijent i njegove potrebe. Ovdje utjecajna riječ ne bi trebala biti o vašem poslu ili proizvodu. Ako se posvetite njihovim brigama, razmišljate o pitanjima koja ih pate, veća je vjerojatnost da će kupiti nešto od vas.

 7 utjecajnih riječi su:

  • Ti

Tražite riječ koja će odmah privući pozornost i zainteresirati ljude za ono što imate za reći? Ti, ti i opet ti. Svi volimo slušati o sebi, nije teško usmjeriti pozornost ako imaš osjećaj da se o tebi priča. Kad kreirate sadržaj, potrudite se da bude usmjeren isključivo na vašu publiku. Teško je ignorirati nekoga tko vam se direktno obraća, zato iskoristite moć ove riječi.

  • Prednosti

U svojim tekstovima istaknite kako će kupnja vašeg proizvoda ili angažiranje vaše agencije pomoći klijentima. Od iznimne je važnosti prikazati prednosti vaše ponude ali, morate biti dosta oprezni. Nije dovoljno samo natipkati sve cool prednosti vašeg proizvoda jer klijenta ne zanima samo to – zanima ga kakve će on koristi imati od prednosti koje krase vaše usluge. Istaknite zašto će se njegov život promijeniti ako kupi ono što vi nudite. Pretvorite vrijednosti svog proizvoda u prednosti. Da ne bude samo slovo na papiru nego da si zamisli koliko će mu biti ljepše s tim proizvodom, kako će mu olakšati život, itd.

Riječi koje se također mogu koristiti umjesto riječi prednost su vrijednost, dogovor, najbolje.

  • Besplatno

Mislite da je riječ besplatno isfurana i da više ne služi svrsi? Razmislite ponovo. Bez obzira koliko ste puta vidjeli ili čuli tu riječ, klijentima nikad ne dosadi. Klijenti ju povezuju s malo rizika i s nečim što ih ne obavezuje na ništa. Ta riječ privlači potencijalne klijente koji su inače jako oprezni kada kupuju nešto od brendova za koje nikada nisu čuli. Tako pokazujete svojoj publici da vam je važna i vrijedna jer ste baš njih odlučili nagraditi s poklonom ili posebnim bonusom. Kad nešto ponudite besplatno, svakako ćete zainteresirati klijenta.

Slične riječi koje možete koristiti su rasprodaja, bonus, dar.

  • Ograničeno vrijeme ili sad

Doba u kojem živimo naučilo nas je da je važno biti u toku i nikada ne kasniti jer ćemo nešto propustiti, a priznajte, ni vi ne volite propustiti super priliku koja samo čeka da ju ugrabite. Upravo zato ovu riječ trebate koristiti jer ljudi ne vole kasniti, ne vole propustiti nešto. Od ponude koja traje samo nekoliko sati do prodaja koje se događaju samo jednom godišnje. Možda vaši klijenti vole proizvode ili usluge koje nudite, ali kada vide da će ta ponuda i sutra, preksutra biti aktivna, pomisle da imaju vremena i da se ne moraju žuriti. Nakon toga, naravno, zaborave, kao i svi mi. Neka klijenti znaju da se vaš tečaj može pohađati samo dva puta na godinu, vidjet ćete reakciju na takvu objavu – vjerojatno će biti puno više prijava nego inače. U slučaju da ste već objavili da ponuda traje samo danas, toga se i držite. Nitko se ne voli osjećati izigrano i prevareno.

Riječi koje također možete iskoristiti su danas, ograničeno, samo.

  • Zamislite

Zamislite kako bi lijepo bilo da dodavanjem par ključnih riječi na naslovnu stranicu ili blog post, povećate prodaju? Zamislite je jedna od najboljih riječ koja prodaje jer priprema kupce za kupovinu. Ne govorite im samo kako je super vaš novi tečaj, novo pakiranje proizvoda ili novi proizvod, nego ih pozivate da zamisle kako će im život biti drugačiji, lakši i uspješniji ako kupe vaš proizvod ili angažiraju vašu agenciju za određenu uslugu. Moram to imati! Ne razmišljaju više o tome koliko novca moraju izdvojiti, koliko im je to potrebno. Samo budite oprezni s riječi zamislite, kako ipak ne biste pretjerali. Da se ne dogodi da vas klijenti/kupci počnu povezivati s televizijskom prodajom.

  • Zato

Sjetite se svoje zadnje kupnje, bilo da se radi o običnim stvarima poput namirnica za kućanstvo, majice ili novih cipela – sigurno ste imali jako dobar razlog da kupite baš te proizvode. Da vas netko pita koji je razlog vaše kupovine (zašto ste to kupili), sigurno vam ne bih bio problem odmah odgovoriti. Klijenti kupuju kada mogu svoju kupnju opravdati vrlo dobrim razlogom. Kada smišljate opis za novi proizvod, probajte sami sebi odgovoriti na to pitanje. Dajte im razlog/e zašto trebaju kupiti vaš proizvod. 

  • Jednostavno

Svaki put kad nekome kažete da ih možete nešto naučiti na jednostavan način, svakako će biti zainteresirani. Jednostavno je riječ koja uvijek pali jer svi mi volimo jednostavost – htjeli to priznati ili ne. Uz malo muke, malo truda, doći do nekog rezultata.

Riječi koje također možete koristiti su jednostavno za korištenje, brzo, bezbolno, bez stresa.

Zaključak

Riječi koje smo prethodno naveli biti će vam od pomoći jer su to riječi koje imaju utjecaj i riječi koje prodaju. Mogu zainteresirati klijenta da vas kontaktira u vezi usluga koje nudite, kupca da kupi vaš proizvod, ali jedino ako iz teksta shvate da je to nešto što im zaista treba – nešto što je stvoreno baš za njih i nešto što im stvarno treba. Kada shvatite da su jedini bitan faktor u cijeloj priči klijenti odnosno kupci, onda ćete znati napisati dobar prodajni tekst, opis proizvoda ili nešto treće što će u startu povećati prodaju ili zainteresiranost za vaš posao, a to nekada nije tako jednostavno kako izgleda. Slažete li se s nama? Koju biste riječ dodali na ovaj popis?

Related Articles

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *