Vrijeme blagdana se u svijetu marketinga nikako ne propušta. To je izvrsna prilika da brendovi pokažu svoju kreativnost, povećaju profit i povežu se s većim brojem ljudi. Od silnih primjera koje smo našli, izdvojili smo nekoliko nama najzanimljivijih.

Haribo – Starmix i uskršnji dupli žumanjak

Kako njihovi gumeni bomboni nisu od čokolade, morali su osmisliti drugačiji način da privuku ljude. Kreirali su bombon u obliku duplog žumanjka te osmislili nagradnu igru tko nađe dupli žumanjak u vrećici bombona osvaja odmor za cijelu obitelj! Jednostavan način sudjelovanja – samo su trebali naći limitirano izdanje Haribo bombona. Pogledajte na Twitteru kako je to izgledalo.

 

Calsberg i čokoladni bar

Calsberg je svjetski poznata pivovara koja je kreirala jestivi ured u Londonu. Ogroman čokoladni bar, 5m širok, 3m visok i 2m dubok koji mami prolaznike da zastanu i probaju tu čokoladu. Bio je to dio kampanje #IfCarlsbergDid. Da bi stvar bila još bolja, svoje pivo su servirali u čokoladnim čašama! Zamislite, čokolada i Carlsberg pivo!

Izvor

Proširena stvarnost traženja uskršnjeg jaja

Nažalost, zaposleni roditelji nemaju tu privilegiju da budu s djecom u vrijeme radnog vremena.
Recall Studios osmislio je način na koji se, uz pomoć Apple ARkit aplikacije (the AR Hide&Seek app) roditelji mogu igrati s djecom i kada su odsutni. Roditelji sakriju fotografije prijatelja i obitelji unutar kuće i dodaju 3D životinje i objekte u cijelu kombinaciju. Kada oni odrade svoj dio zadatka, djeca traže izgubljene predmete. Da bi aplikaciju povezali s Uskrsom, djeca mogu tražiti zanimljive stvari poput zeca, obojanih pisanica i slično.
Ovom kampanjom omogućili su i roditeljima i djeci da budu zajedno, barem virtualno.

 

Thorntons, poznata tvornica čokolade u Velikoj Britaniji prikazala je proces proizvodnje uskršnjih jaja

Kako je Uskrs vrijeme darivanja, iskoristili su priliku i prikazali njihov najuspješniji proizvod – čokoladu. Htjeli su svojim potrošačima prikazati kako nastaje njihovo čokoladno jaje. Ovom kampanjom priuštili su posve novo digitalno iskustvo svojim klijentima koji su žarko željeli saznati kako nastaje čokoladno jaje prije nego stigne na njihove obiteljske stolove.

 

McDonalds

Restoran brze hrane koji se ne treba previše predstavljati. Iskoristili su svoj poznati Big Mac burger kako bi kreirali seriju kreativnih uskršnjih marketinških kampanja.

 

Asda – Ogromna čokoladna kokoš

Ma tko govori više o Uskrsu nego ogromna čokoladna kokoš koja sjedi na krovu supermarketa i polaže svoja jaja? Nitko. Tako kažu u Asdi – britanskom supermarketu. Upravo ovaj način su izabrali kako bi najavili Uskrs televizijskim gledateljima.

 

Nestle: Alice

Nije nikakvo iznenađenje da najbolje kampanje ili reklame oko Uskrsa imaju tvornice čokolade. Ali, neke od njih nas uvijek iznenade. Nestle je htio istaknuti kako se osjećamo u vrijeme uskršnjih blagdana. Nisu htjeli isticati određeni proizvod. Inspiraciju su našli u Carroll – ovoj Alisi. Video prikazuje kako nas život tjera da odrastemo, a Uskrs nas ponovo vraća i zbog toga se osjećamo sjajno.

 

Koja vam je kampanja najbolja? Imate li neke druge na popisu pod oznakom najmaštovitije i originalne?