Kako dobiti klijenta putem grupe na Facebooku?

Već smo pisali o prednostima korištenja Facebooka za poslovanje. I ptice na grani znaju da su društvene mreže potrebne za povezivanje s klijentima. Facebook ima opciju kreiranja grupa putem kojih se jednostavno možete povezati s ljudima s kojima dijelite slične interese te putem kojim lakše možete doći do ljudi koji su zainteresirani za vaše proizvode/usluge.

Zašto su korisne?

  • Grupu može napraviti bilo tko – možete naći mame blogerice, žene poduzetnice, vlasnike obrta, OPG-a, malih firmi, ali i velikih korporacija.
  • Imate mogućnost povezati se s ljudima koji su slični vama te s kojima dijelite ista mišljenja.
  • Možete tražiti i dati savjet.
  • Imate priliku stvoriti ‘prijateljstvo’ koja će kasnije rezultirati suradnjom, novim klijentima i referencama zbog kojih će vaš posao napredovati.

Kako doći do klijenata putem grupe na Facebooku? Evo 4 savjeta: 

  • Besplatno, a korisno – nikako nemojte pretjerivati s objavljivanjem sadržaja u kojem stalno promovirate sebe i svoje proizvode ili usluge. Grupe na Facebooku su tu da formiraju zajednicu. Pomozite drugim članovima grupe besplatnim savjetom. Napravite nešto za njih, angažirajte se. Ako se prikažete kao osoba koja je spremna pomoći, lakše ćete doći do suradnje i klijenata. Čak i da se to ne dogodi, vi ćete biti sretni što ste nekome izašli u susret.
  • Sudjelujte – ako članovi grupe postavljaju pitanja koja su vezana za vašu granu poslovanja – svakako sudjelujte. Odgovorite na pitanja koja znate jer je to još jedan super način za prikazivanje znanja i stručnosti, a i članovi grupe će tako lakše zapamtiti vaše ime.
  • Dijelite – Facebook grupe su tu da članovi dijele svoje blog postove,  grafiku ili nešto slično. Nemojte propustiti ovu priliku – pohvalite se novim dizajnom ili blog postom i pitajte članove što misle o istom. Tako ćete povećati broj posjetitelja na vašoj web stranici, ali i graditi odnos jer ste s njima podijelili nešto korisno. Ono najbitnije, dobit ćete povratnu informaciju (eng. feedback) o tome idete li u dobrom smjeru ili ne.
  • Istražujte – tražite ljude koji žele angažirati osobu poput vas. Nakon što nađete potencijalnu osobu zainteresiranu za suradnju, napišite iskren komentar i priložite link od vaše web stranice te kontakt email ili broj telefona. Ili pokažite inicijativu slanjem e-mail poruke.

Kako naći prave grupe?

Pronađite grupe koje su najpogodnije za vaše poslovanje. Jednostavno u tražilicu upišete ključnu riječ (npr. marketing) i lokaciju.

Još jedan način je da na Facebooku odaberete sekciju – grupe i discover. Nakon toga, Facebook vam prikaže sljedeće: prijedlozi za vas, popularno u vašoj blizini, umjetnost i zabava, poslovanje i drugo. Uvijek odaberite grupe gdje članovi pomažu jedni drugima i redovno objavljuju sadržaj.

Što imam od toga?

Grupe na Facebooku su super mjesto gdje ćete se povezati, postaviti pitanje, odgovoriti na isto i primiti (dati) savjet. Svakako pratite grupe u koje ste se učlanili jer ako je tamo vaš idealan klijent – možete saznati puno korisnih informacija; saznati s kakvim problemom se pati, kako ćete mu vi pomoći, što misli o određenoj temi itd.

Angažirajte se!

Svima nam privuče pažnju ime koje se često ponavlja u određenoj grupi koju pratimo. Malo tko od nas odoli iskušenju da ne otvori profil i sazna čime se ta osoba bavi. Odmah ju poželimo malo bolje upoznati (naravno, ako nam se sviđaju komentari, članci, odgovori, savjeti koje pruži drugima…)

Postanite izvor za članove grupe. Ponudite pomoć i ne tražite ništa zauzvrat. Ljudi će zapamtiti vaše ime, postavljat će vam pitanja, a kasnije će ponuditi i poslovnu suradnju.

Mogu li sama kreirati grupu?

Dakako, to je i preporučljivo. Kroz vlastitu grupu imate mogućnost prikazati se kao autoritet. Zapravo, kreirate zajednicu na internetu koja zna tko ste, vjeruje vam i koja će raširiti glas o vama. No, ne samo to, vlastita grupa će vam pružiti korisne informacije o idealnom klijentu, lakše ćete razumjeti što vaši klijenti žele umjesto pukog nagađanja.

Vrijeme je za akciju!

Zvuči očito, ali najbitnije je krenuti. Isplanirajte si teme o kojima ćete pisati, postavljati pitanja u grupi koju ste kreirali. Osim što ćete dobiti informacije koje su potrebne za razumijevanje korisnika i otkrivanje problema, imate priliku povećati broj pretplatnika na vaš newsletter, eBook ili nešto slično. Ponudite im dodatan besplatan savjet u zamjenu za e-mail adresu.

Odredite dan u tjednu kada ćete novim članovima grupe predložiti da se predstave i napišu koji problem žele riješiti kada su u pitanju društvene mreže. Na temelju njihovih odgovora lakše ćete moći kreirati sadržaj koji je namijenjen isključivo njima.

Zavirite u druge grupe

Istražite Facebook grupe sličnog sadržaja i pogledajte koje teme bolje prolaze, na što ljudi reagiraju, gdje ima najviše komentara i slično. U svojoj grupi kreirajte sličan post. Možete kreirati i nagradne igre, Facebook live video i drugo.

Podijelite svoju grupu

Što će vam grupa ako nitko ne zna za nju – podijelite ju na svom privatnom profilu, u drugim grupama koje imaju veze s vašom granom poslovanja. Svakako nemojte zaboraviti i web stranicu – podijelite link grupe na vidljivo mjesto vaše web stranice. Napišite blog post o vašoj grupi i u tekst svakako uključite link kako bi se ljudi mogli učlaniti u vašu online zajednicu.

Zaključak

Da biste uspjeli u svijetu digitalnog marketinga, danas je od novca važnije vrijeme (kao i angažman) koje ste spremni uložiti u društvene mreže. Jer, Facebook nam je dao mogućnost da saznamo sve što želimo o potencijalnim klijentima, budućim prijateljima koji možda rade isti ili sličan posao kao mi te mnoštvo drugih informacija. Potrebno je naći prave ljude – pomoći im, poslušati ih i ponuditi im besplatno rješenje problema.

Besplatno povezivanje s ljudima kojima imate priliku pokazati svoja znanja i vještine, a usput i pomoći – sve je to moguće putem grupa na Facebooku.

Related Articles

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *