Zašto društvene mreže ne smiju predstavljati gubitak vremena u 2019?

Kao i sve drugo na svijetu, društvene mreže imaju pozitivne i negativne strane. Kada razmišljamo o napretku, konkurentnosti, povećanju publike i prodaje onda su društvene mreže ključan faktor. No, naravno – ne morate biti na svim mrežama – dovoljno je saznati gdje su vaši potencijalni klijenti i fokusirati se na upravo te platforme.

Kao što u razgovoru birate riječi koje ćete koristiti tako i na društvenim mrežama morate paziti na svaki objavljeni sadržaj. Prije svega, naravno morate odrediti ciljeve, na koji način se želite predstaviti i osobnost firme, tj. karakter poslovanja. Tako će onda svaka napisana ili izgovorena riječ, pripremljen grafikon, vizual i video biti alat pomoću kojeg ćete ostvariti zacrtane ciljeve.

Neka svaka vaša interakcija bude komadić koji će poboljšati poslovanje, prikazati pravu sliku vas i vašeg brenda. Super su i za dijeljenje mudrosti – dajte besplatne savjete, predstavite svoje proizvode ili usluge.

Pobijedite strah

Ruku na srce, nije lako pričati pred 100 ljudi, predstavljati novi proizvod, nije lako objaviti članak na internet gdje možeš dobiti milijun negativnih komentara, nije jednostavno tražiti pomoć ili savjet, priznati svoju pogrešku – no jedino tako možemo napredovati. Sjetite se mladih dana – roditelji su bili ti koji su nam pomogli prebroditi strahove – Ajde, probaj. To je za tvoje dobro, vidjet ćeš kasnije kako je lagano – smijat ćeš se ovome za par godina.

Tako je i u stvarnom, odraslom svijetu. Društvene mreže nisu gubitak vremena, nemojte misliti na strah već na sve prednosti koje možete imati kada ih koristite. Fokusirajte se na pozitivne strane društvenih medija – uz samo malo truda i volje možete pokazati svoje znanje, dobiti savjet, pomoći nekome, upoznati nove ljude, poslušati kritike i savjete – a sve to besplatno (ako naravno ne računamo vrijeme).

Neshawolery donosi nekoliko savjeta koje možete iskoristiti na određenim društvenim mrežama

Twitter

Preko tražilice pronađite ljude kojima bi dobro došla vaša usluga.

  • Svaki tjedan nađite tri potencijalna klijenta i povežite se s njima.
  • Povežite se s tri konkurentske firme i recite im zbog čega volite njihov rad, sprijateljite se s njima – nakon nekog vremena možete predložiti Skype poziv ili ako su u blizini prijateljsku kavu.
  • Chat – dopisujte se s publikom – pokažite svoje znanje i vještine – to je prilika za vas da upoznate nove ljude od kojih također možete učiti.
  • Dijelite sadržaj partnerskih firmi ili klijenata.
  • Odgovarajte na sva pitanja koje vam postave – možda će se kasnije odlučiti na suradnju s vama jer ste se pokazali kao odgovorni i savjesni.

Facebook

  • Učlanite se u grupe gdje su vaši potencijalni klijenti, najviše tri kako bi mogli biti stalno aktivni, podsjećati ljude da znate što pričate i da rješavate problem
  • Učlanite se u grupe gdje su kolege koji rade isti posao kao vi – prilika da nešto naučite, savjetujete i pokažete vještine
  • Dijelite znanje – ako nekada nekoga budu trebali sjetit će se vas kao stručnjaka
  • Malo se više potrudite oko osobe koja traži pomoć – ponudite im telefonski poziv i riješite problem.
  • Povežite u jednu grupu prijatelje koji imaju sličnu ciljanu publiku kao vi – promovirajte grupu kako bi potencijalni klijenti mogli vidjeti što radite – objavljujte videozapise s temama koje pridonose vašem poslovanju.

Pinterest

  • Priključite se grupama i objavljujte svoje vizuale – neka ih vizualni dio odvede na web stranicu gdje mogu pročitati vaš blog post.
  • Povećajte publiku – zapratite ljude, komentirajte sadržaj.
  • O nama stranica je vrlo bitna, točno naznačite čime se bavite i s kim surađujete
  • Vizuali moraju biti prekrasni kako bi privukli publiku na angažman.

Stranice na društvenim mrežama su jednostavan, moderan i efektivan način za povezivanje s klijentima i konkurencijom. Iskoristite ih najbolje što možete, odredite što želite postići u novoj godini i neka svaka riječ ili slika bude dio slagalice koja će pomoći u ostvarenju cilja. Ako trebate savjete, ideje ili pomoć svakako budite slobodni javiti se – rado ćemo uskočiti.

Tražilica