10 načina kako izdominirati na društvenim mrežama

Odavno smo već svjesni prednosti koje donose društvene mreže za poslovanje. No, to je područje gdje stalno morate biti u toku, pratiti analitiku, mijenjati sadržaj i način na koji se obraćate publici.

Ovo su trikovi koji će vam pomoći u borbi s društvenim mrežama!

Videozapisi uživo

Nije bitno radi li se o Facebooku, Instagramu ili Twitteru – razmislite kako pomoću videozapisa uživo možete zainteresirati publiku. Ne znate što biste objavili? Istraživanje je pokazalo da 87% ljudi želi gledati video uživo iza scene jer im tradicionalna televizija to vrlo rijetko omogućuje.

Pojavite se na Instagram story

I sami znate da Instagram ima jako puno aktivnih korisnika – upravo iz tog razloga je Instagram story savršen način da povećate angažiranost i promet na web stranici ili društvenim mrežama. Nemojte zaboraviti činjenicu da više od 80% korisnika prati Instagram poslovne naloge. Uključite emotikone, glazbu, naljepnice, dodajte lokaciju… sve što smatrate da bi bilo zanimljivo i inovativno.

Koristite li uvijek iste hashtagove?

Nađite ‘hashtag’ oznake koje se koriste više od 10,000 – 50,000 puta. Tako vam se neće dogoditi da vaš sadržaj nestane nakon nekog vremena zbog zasićenja, a sigurni ste da ih koristi veliki broj Instagram korisnika. Ako već pričamo o hashtag oznakama, analizirajte koliki broj oznaka je dovoljan za vašu publiku. Kreirajte objave s više i manje #.

Korisničko generirani sadržaj

Prema Webopedia, UGC (eng. user generated content) je pojam koji se koristi kada se opisuje vrsta sadržaja (neovisno radi li se o videozapisu, blog postu, raspravi ispod blog posta, fotografiji, audiozapisu…) ili bilo koja druga vrsta medija koju je kreirao kupac ili krajnji korisnik online zajednice. Takav sadržaj je javno dostupan svim korisnicima.

Korisnički generirani sadržaj je win-win situacija za obje uključene strane. Za vas predstavlja besplatan sadržaj, a za korisnika prikazuje njegov sadržaj potpuno novoj publici. Tko to ne bi želio? Takva vrsta sadržaja potiče druge da dijele s vama njihov sadržaj i da vas označuju u postovima koje objave. Vi se tako možete povezati s drugim korisnicima. Povećava se i vidljivost brenda, a to je uvijek dobra stvar.

Angažiranost

Bolji naslovi i hashtag oznake svakako mogu pomoći ali, ako stvarno želite dominirati društvenim mrežama, morate se angažirati. Ništa vam neće donijeti ako objavite sadržaj i čekate reakciju drugih ljudi. Vi ste ti od kojih se očekuje komentiranje, dijeljenje tuđeg sadržaja. Ukratko, pojavite se i potrudite oko svoje online zajednice. Neka znaju da brinete o njima – dajte im do znanja da vam je svaki pratitelj bitan; ako netko iz online zajednice objavi post na društvenoj mreži ostavite mu lijep i iskren komentar, pročitajte taj post kako bi bili vjerodostojniji i sl.

Pričajte priču

Danas više nije dovoljno imati super proizvod jer ljudi ne kupuju proizvod. Ljudi kupuju priču. Kupuju nešto zbog čega će postati bolja verzija samih sebe. Pa, dok god ste na društvenim mrežama – fokusirajte se na pričanje priče.

Zašto radite to što radite? Zašto mislite da ste bolji od drugih? Upoznajte ciljanu publiku i saznajte što oni žele. Podijelite s njima nešto drugačije, nešto što nisu očekivali. Ispričajte im svoju priču. Najbolji način da steknete povjerenje je da im date nešto osobno. Ima li nešto osobnije od priče o uspjehu, neuspjehu, strahu ili problemu?

Eksperimentirajte s oglasima

Vjerojatno već znate da ne morate imati veliku količinu novca da biste kreirali oglase na društvenim mrežama. Sve sami određujete i imate potpunu kontrolu nad situacijom, a putem oglasa dolazite do većeg broja ljudi koji su vidjeli što nudite. Zbog filtera preko kojih možete doći do točno određenih ljudi, povećat će vam se šansa za uspjehom. Jer, ako znate točno koga želite privući (do zadnjeg detalja), veća je mogućnost da će klijenti oglas prepoznati kao relevantan.

Prenamijenite stari sadržaj

Da, svakako možete stari blog post ili neku drugu vrstu sadržaja (videozapis, grafički vizual) ponovno objaviti na društvenim mrežama. Ako je članak “Kako napisati priču” pročitalo 100 ljudi više nego neki drugi, napišite sličan na istu temu. Vaš video iza scene potaknuo je veliku angažiranost publike, dobili ste velik broj pozitivnih komentara, onda kreirajte još jedan na istu foru. Stvar je u tome da iskoristite potencijal svog sadržaja maksimalno i da se uvučete u misli svoje ciljane publike.

Ne zaboravite na mikro influencere

Razlika između makro i mikro influencera je ta što makro imaju veći broj pratitelja na društvenim mrežama, nedostižni su za male ili srednje poduzetnike (ili za većinu) jer su cijene njihovih usluga puno veće.
Zato mislimo da je dobro razmisliti o utjecajnim osobama koje imaju manju publiku. Manja publika u ovom slučaju nikako ne znači nešto loše jer kada vas prati manji broj ljudi, onda možemo zaključiti da je njihov angažman na društvenim mrežama veći. Naravno, radi se o publici koja vam vjeruje. Još jedna dobra stvar je ta što ćete uštedjeti novac. Otvara vam se više mogućnosti – ne morate izabrati samo jednu osobu, možete pokušati s dvije potpuno različite publike, tj. utjecajne osobe.

Počnite ozbiljno shvaćati svoju analitiku

Obratite pozornost na stvari kao što su:

  • Koliko godina vaša publika ima
  • Kojima danima i u koje vrijeme su na društvenim mrežama
  • Koju vrstu sadržaja preferiraju
  • Koliko puta je netko kliknuo na vaše linkove
  • Kolike su stope angažmana na stranicama

Naravno, ovo su samo neke od stvari koje treba pratiti, ali upravo će vam ti podatci pomoći pri odlučivanju što dalje pisati. Ako stvarno želite dominirati društvenim mrežama, morate pratiti brojke. Znati tko su osobe koje vas prate i što vole.
Kreirajte mjesečnu analizu. Koji sadržaj je najbolje prošao, kako stojite na Facebooku, a što možete promijeniti na Instagramu, sve vas to treba zanimati.

Prikažite svoju osobnost

Zabavite se. Prikažite svoju osobnost. Pokažite kakvi ste. Bilo tko može svakodnevno objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, no morate naći način da se među njima baš vi istaknete, a koji je bolji način od vas samih? Pokažite publici tko je iza te kamere, tko radi sav posao. Neka 2019. godina bude vrijeme kada ćete pobijediti strah. Budite uzor svojoj publici, prikažite kako nije strašno snimiti sebe, prikazati gdje radite i s kim dijelite 8 sati na dan. Super je povezivati se s drugim ljudima. Nema veze ako niste savršeni, tko je? Možda se čini malo zastrašujuće, ali jedino tako ćete se istaknuti pred ostalima. Jedino tako ćete napraviti razliku.

Zaključak

Sjetite se početaka društvenih mreža, kada su služile samo za povezivanje s obitelji, prijateljima, posebice s onima koji su daleko. Nije li onda sve bilo drugačije? Danas se svi natječemo jedni s drugima. Tko će imati bolje fotografije, više “lajkova”, komentara… Ali, ako želite možete vratiti tu jednostavnost u svoje stranice na društvenim mrežama. Kao što smo mnogo puta napisali – vi ste brend, predstavljate sebe i svoju tvrtku. Ljudi će kroz sitnice, svakodnevno obične stvari koje prikažete svakako prepoznati one istinske vrijednosti koje krase vas ili vaše proizvode.

Povezani Članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *