8 savjeta kako unijeti dašak Božića na društvene mreže

~|icon_table~|elegant-themes~|outline

11.12.2018

Tijekom prosinca preispitujemo svoje odluke, što smo mogli drugačije ili bolje? Koji su nam planovi za budućnost? No, isto tako imamo potrebu pomoći ljudima oko sebe, stati na loptu i uživati u malim trenutcima sreće.

Božićno vrijeme je idealna prilika da se zahvalite kolegama, klijentima, poslovnim partnerima na svemu što su učinili za vas. Ali i da se dodatno povežete s publikom. Evo nekoliko savjeta:

Bez obzira radi li se o webshopu, fizičkoj prodavaonici ili stranici na društvenoj mreži jako je bitno prilagoditi vizuale (izloge) Božiću. Fizičku trgovinu ćete sigurno ukrasiti lampicama i raznim božićnim dekoracijama. Izlog je taj koji privlači klijente da uđu u trgovinu, stoga je potrebno unijeti više truda nego u svibnju. A kada pričamo o virtualnom svijetu – profilnu i naslovnu fotografiju možete nazvati vrstom izloga – prilagodite ih – ubacite kuglicu, dvije. Dodajte bor ili snjegovića i ljudi će skužiti poantu. Ako govorimo o content marketingu ovo je pravo vrijeme da korisnicima ponudite dodatnu vrijednost – nešto što će im svakako biti od koristi.

Prosinac je mjesec kada smo svjesni da ćemo potrošiti više nego što smo planirali, svake godine ista priča zar ne? Upravo iz tog razloga super je napraviti božićnu ponudu kaže Jeff Bullas. Što god smatrate da bi korisnicima, kupcima pomoglo da uštede dio novca, ponudite im – 20,30% popusta na određenu uslugu ili 1 proizvod kupiš, drugi dobiješ gratis (ili u pola cijene).

Dijelite radost (i korisne informacije) – ako ste digitalna agencija podijelite edukativan sadržaj – kako urediti profilnu sliku u božićnom stilu. Ili ako ste slastičarnica – podijelite recept najboljeg božićnog kolača koji ste ikada ispekli ili najpopularnijeg proizvoda. Neka ljudi osjete da ste im dali dio sebe a da ništa ne tražite zauzvrat.

Nagradne igre uvijek pale – svi se nadamo da ćemo nešto osvojiti. Npr 15.12. kreirate nagradnu igru i do Božića svaki dan nešto novo osvajaju. Tako će publika stalno pratiti vaše stranice, zanimat će ih što danas nudite – čak i oni koji ne žele sudjelovati (koji možda misle da vam je ideja loša) doći će na stranicu i provjeriti što ste smislili – protiv znatiželje se teško boriti. A s druge strane nagradili ste vjerne klijente i pratitelje – poklonili ste im nešto korisno.

Appinstitute smatra da je korisno kreirati email marketing kampanju – kod nas Božić traje 15 dana – snizite uslugu i neka 15 dana traje popust. Naravno, da bi klijenti bili zainteresirani morate privući pozornost, stoga naslov ili subject mora biti drugačiji – uključite maštu i zabavite se. Neka sadržaj bude otkačen i hrabar – isto kao kad pišete naslov za blog post.

Samo da ne zakasnim, samo da ne propustim ovo danas, valjda sam stigao na vrijeme – kako se sve odvija jako brzo moramo stalno biti u koraku s vremenom. Zato je dobro naglasiti da (bez obzira na to što je u pitanju – ebook, nagradna igra, popusti) moraju odmah reagirati – neka kliknu odmah na gumb, preuzmu sadržaj, nazovu telefonski broj jer će im ponuda pobjeći, skliznuti iz ruke.

Podijelite svoju božićnu priču – iz djetinjstva ili koji Božić pamtite. Možete i podijeliti priču iz ureda – dajte im onaj iza scene trenutak. Svi to volimo pogledati, podsjećamo se da smo svi ljudi s emocijama i da je nekada potrebno biti ljut, tužan, frustriran ili sretan zbog malih pobjeda.

Interakcija – i moje mišljenje je nekome važno. U svojim objavama pitajte publiku koji Božić pamte? Što vole jesti – francusku salatu ili povrće kuhano na pari. Kakvi pokloni iz raduju – otvaraju li poklone na Božić ili već kada se ukrasi bor? Kada vi podijelite svoju božićnu priču ljudi će se ohrabriti i možda napisati koji komentar – pogotovo ako se pronađu u napisanom tekstu.

Zaključak

Iskoristite prosinac za pričanje vaše božićne priče – tekstovi, fotografije i videozapisi mogu vam pomoći da prikažete osobnost firme i povežete se s stalnim i novim klijentima. A onda bez brige otvorite vrata novoj godini.