Bez obzira imate li već uhodan posao ili ste tek otvorili firmu – jedno je sigurno, bez marketinga je jako teško uspjeti. Kao što ste kreirati poslovni plan, tako je dobro odmah u startu (ili ako želite unijeti novine u postojeće poslovanje) kreirati i marketinški plan. Društvene mreže i web stranica su ono što vam je potrebno na samom početku da biste se predstavili svojoj publici, odmah nakon što odredite kome se obraćate, naravno.
Iz osobnog iskustva napisat ćemo vam zašto je potrebno cjelokupan digitalni marketing (vođenje društvenih mreža, fotografiranje, pisanje blog postova/novosti za web stranice, oglasne kampanje, izradu web stranica…) prepustiti digitalnoj agenciji.
Vi zapravo vidite samo maleni dio našeg posla, a to je objava od nekoliko rečenica i cool vizual. No, ovo je ono što ne vidite:
Prije nego započnemo suradnju s nekim klijentom, može proći i do nekoliko mjeseci. Manji brendovi teško prepuštaju svoja poslovanja na društvenim mrežama drugima. Potrebno je ponuditi dobre uvjete suradnje i steći povjerenje potencijalnog klijenta kako ne bi bilo razočaranja i kako bi obje strane bile zadovoljne. Jako je teško objasniti ljudima da upravljanje društvenim mrežama nisu samo 3 rečenice teksta i da uspjeh ne dolazi preko noći.
Kada nakon određenog vremena i pregovaranja dogovorimo suradnju, cjelokupan proces marketinga na društvenim mrežama može započeti. Ono što radimo prvo jest da analiziramo Facebook ili Instagram stranicu – tko prati stranicu, kada je publika online, što vole, gdje žive, kojim jezikom pričaju. Vole li zanimljive fotografije ili padaju na lijep tekst? Koja objava je najbolje prošla, kojim frazama se ciljana skupina koristi – što bi im bilo zanimljivo.
Nakon toga opet slijedi analiza, ali ovaj put drugačija. Istražujemo kako jednostavnim (ili kompliciranim) jezikom približiti publici sadržaj. Ako se prije nismo susretali s određenim stručnim pojmovima – istražujemo. Što taj pojam znači, kako će pomoći ljudima koji prate određeni brend. Kako ću tako nešto komplicirano napisati na jednostavan, razumljiv i zanimljiv način? – vječno pitanje koje si iznova postavljamo.
Istražujemo ključne riječi. Šteta truda, ideja i vremena ako će blog post pročitati samo 10 ljudi. Da bi se web stranica prikazala u prvim rezultatima Google tražilice potrebno je odraditi optimizaciju. Jedan od elemenata optimizacije su ključne riječi.
Recite nam, imate li vi vremena kao poduzetnik uz svakodnevne obveze i ovo raditi? I iskreno, imate li volje? Usput, tek smo na početku. Rijetko tko ima i vremena i volje. Malo slobodnog vremena što ostane želite posvetiti prijateljima, obitelji ili jednostavno otići u prirodu i ne razmišljati o poslu.
Ako se odlučite za oglasnu kampanju na društvenim mrežama ili Googlu, mi smo ti koji postavljamo sve parametre uzimajući u obzir željeni rezultat i budžet s kojim raspolažemo. Nakon što kreiramo tekst, vizual te podesimo sve parametre slijedi prava borba. Naš zadatak je svakodnevno pratiti kampanju, osluškivati sve što se događa kako bismo mogli reagirati na vrijeme te mijenjati parametre ukoliko je potrebno prema reakcijama ciljane publike.
Ovo su samo neki od koraka koje radimo prije vidljive objave na društvenoj mreži ili blog posta na web stranici. Već kroz tih par koraka možete zaključiti koliko zapravo digitalne agencije imaju posla prije nego nešto objave na internet.
Istaknut ćemo još neke prednosti ako se odlučite angažirati digitalnu agenciju za vođenje digitalnog marketinga.
Definitivno štedite vrijeme i novac. Zamislite da morate platiti jednu osobu koja piše tekstove, drugu koja fotografira, a treću da vam oblikuje fotografiju u privlačan i zanimljiv vizual. Uz to, ako nemate programe za obradu fotografija – i to morate platiti, zar ne? Ovako, kada angažirate nas ili neku drugu agenciju – sve je pokriveno – vi plaćate uslugu u koju je već sve uključeno.
Dobit ćete nove ideje. Možda su se vaši zaposlenici zasitili posla koji rade pa nemaju viziju što bi mogli promijeniti. Mi vašu situaciju gledamo nepristrano. Otkrivamo greške koje su se događale, a to možda vaši zaposlenici neće jedan drugome priznati zbog kolegijalnosti.
Bit ćete sigurno uspješniji u svom poslu ako ovaj dio prepustite stručnjacima. Kada vidite kako stvari napreduju, kako je svakim danom sve bolje – lakše ćete donositi odluke i imati više hrabrosti povući poslovne poteze.
Zaključak
Smatramo da je najveća korist ta što odmah krećemo s poslom. Ne gubite vrijeme na proučavanje, učenje, istraživanje što je najbolje za vas. Mi smo tim koji već zna što pali u kojoj grani poslovanja, što treba izbjegavati, a što češće upotrebljavati. Znamo tko će što raditi, kako ćemo doći do rezultata. Imamo potrebna znanja, stalno se educiramo i komuniciramo s kolegama koji rade isti posao.
Poduzetnici, ako želite poboljšati poslovanje, unijeti nove ideje i dašak kreativnosti, ali i povećati prihode, javite se da već danas zajedno napravimo prve korake prema kvalitetnom digitalnom marketingu.