Sve ste smislili – imate dobru ideju, nekoliko klijenata koji su pristali na suradnju i kreirali ste dobar marketing plan. Još vam nedostaju neki detalji i odgovor na najvažnije pitanje: kako privući/ zainteresirati ljude?
Uz kvalitetan proizvod/uslugu i odličan sadržaj, poželjno je imati profesionalne fotografije na društvenim mrežama te na web stranici. Objasnit ćemo zašto su bitne:
1. Fotografije vrijede tisuću riječi
Znamo da ste to čuli najmanje milijun puta. Dobra fotografija pokazuje klijentima i potrošačima što imate za ponuditi i to bez ijedne riječi. Prije nego se odluče za kupnju, ljudi vole vidjeti stvari svojim očima. Od velikog značaja za vaše poslovanje su i videozapisi na kojima prikazujete svoje proizvode ili educirate klijente kako koristiti vaše usluge.
2. Predstavljaju vaš posao
Vaše fotografije predstavljaju vaš posao. Neprofesionalne fotografije loše kvalitete ostavit će negativan dojam o vašem poslovanju, organiziranosti i razini kvalitete vaših proizvoda ili usluga. Ako govorimo o prvom dojmu, nema važnije stvari od web stranice i fotografija. Stoga obratite pozornost i predstavite se u najboljem svjetlu.
3. Klijenti žele upoznati vas
Dobro je imati alternativu s besplatnim fotografijama, ali to biste trebali koristiti u slučaju kada nemate vremena ili pristup profesionalnoj izradi. Nije dobar primjer jer to nisu vaše fotografije, a klijent će to primijetiti. Web stranica ili stranice na društvenim mrežama vam pomažu steći povjerenje i približiti se kupcima. Prikazujete im što vi imate za ponuditi, a kada vide besplatne fotografije reakcija će biti: pa ovaj brend si neće priuštiti ni kvalitetnu fotografiju, a ne nešto drugo. Ne morate se ograničavati – pohvalite se zaposlenicima, klijentima, objavite fotografije ureda, skladišta ili samog proizvoda. Ne možete prodavati cvijeće i ne imati niti jednu fotografiju svog cvijeća, nego stavljati samo one s interneta.
4. Fotografije utječu na rangiranje web stranice
Čuli ste za optimizaciju web stranice (eng. SEO) – niz aktivnosti koje su usmjerene prema podizanju posjećenosti stranica s tražilica. Jedan od elemenata optimizacije je i sama fotografija. Pomoći će vam da vas klijenti lakše nađu na tražilici, potaknuti će posjetitelja da duže ostane na stranici i da izabere vas prije nego konkurenciju.
5. Fotografija kao način izražavanja
Ako ste ikada proučavali digitalni marketing, vjerojatno ste naišli na frazu sadržaj je kralj (eng. content is king) – ali ako razmišljamo izvan kutije, zaključujemo da je i fotografija sadržaj koji može biti raznovrstan, univerzalan i prava višenamjenska sadržajna forma. Možemo reći da je ponekad sadržaju potrebna pomoć kako bi ga netko primijetio i doživio, a onda nastupa profesionalna fotografija.
Zaključak
Prednost profesionalne fotografije je što ju možete koristiti koliko god puta želite – možete ih objaviti na Pinterestu, Facebooku, Instagramu, u blog postovima i dr. Kvalitetne fotografije nisu samo važne u digitalnom marketingu, ne zaboravimo i klasične metode marketinga gdje također fotografiju možete iskoristiti za kreiranje plakata, brošure, letka ili vizit karte.
Kada jednom odredite vlastiti stil i svrhu fotografija, one će izgledati slično (na istu foru). Upravo iz tog razloga ljudi će ih automatski povezati s vama i vašim brendom. A to je prilično dobra stvar, slažete se?