Kako napisati ‘catchy’ naslov?

~|icon_table~|elegant-themes~|outline

13.09.2018

Uvijek je lakše napisati cijeli blog post nego jedan red naslova. Ako naslov ne privuče čitatelje – ne probudi znatiželju – ni tekst ništa ne znači. Sav trud pada u vodu. Stoga u nastavku teksta donosimo nekoliko savjeta kako olakšati mukotrpan proces:

Morgan Grey agencija donosi ključna pitanja koja si trebate postaviti:

1. Je li naslov dovoljno jasan?

2. Ima li čitatelj koristi od članka?

3. Ima li brojeva u naslovu?

4. Mogu li postaviti pitanje?

5. Postoji li poziv na akciju?

6. Imam li „how to”?

7. Jesu li uključeni pridjevi?

8. Jesu li ključne riječi ispravno korištene?

Prije svega moramo sami sebe priznati da još uvijek volimo jednostavnost. Naslov mora biti jasan konkretan i pratiti tekst koji smo pripremili. Ako je članak pročitan u cijelosti – to je zbog naslova.

Čitateljima je potrebno odgovoriti na pitanje – „Zašto da trošim svoje vrijeme na ovaj članak?”

Nakon pročitanog blog posta neka pomisle – „Super, nešto sam naučio.„ Dobro je dati nešto zauzvrat, bili to besplatni savjeti, ideje, ‘kako poboljšati posao’ korisni trikovi ili besplatna e – knjiga. Dajte im razlog da pamte vaše savjete i pročitaju svaki sljedeći članak, objavu ili post. No, ponudite samo ono što možete ispoštovati. Nemojte obećati da će dobiti poklon paket na kućnu adresu ako to nije istina. Primjerice, s nama možete kroz blog učiti Kako napraviti svoju prvu web stranicu u Laravelui to kroz više postova – prvi dio, drugi dio, treći dio

Brojevi su korisni jer određuju dužinu članka i daju točnu informaciju čitatelju što će naučiti. Više volimo neparne brojeve. Možda je to zato što smo opušteniji sa parnim brojevima pa nam neparni privlače pozornost. Pokazalo se da su čitljiviji tekstovi koji imaju liste. Iz razloga što je jednostavnije za pratiti. Ukratko odgovorite na pitanja koja ste postavili na početku teksta.

Postavljanje pitanja je također korisna metoda jer poziva na interakciju s publikom. Dobra su otvorena pitanja gdje ćete im pokušati odgovoriti ali i navesti na razmišljanje da sami odgovore na pitanje.

Poziv na akciju ili „Call to action” – preuzmite besplatno – potaknete ih da razmisle i vide da nema razloga zbog kojeg ne bi skinuli besplatan obrazac, registrirali se na vašu email listu ili ispunili anketu. Na taj način ih potičete na sudjelovanje, dajete im do znanja da je njihovo mišljenje za vas bitno.

Ubrzani način života ulio nam je strah u kosti da ćemo nešto propustiti. I zato stalno volimo biti u toku, stalno nešto novo učiti (ili bar misliti da učimo) . Sa riječima kako, zašto, kada ili što u naslovu nećete nikada pogriješiti. Navedene riječi nas uče rješavanju nedoumice na jednostavan način. Volimo imati kontrolu i savladati na brzinu stvari. Pomoću njih možete opisati problem s kojim se čitatelj susreće – npr. Kako kreirati plan za društvene mreže? , Zašto je content marketing važan u poslovanju?

Uključite pridjeve koji su catchy – najbolji, najlakši, najveći, najjači.

Osim pridjeva, donosimo vam 33 riječi na koje čitatelji najbolje reagiraju:

Svaki članak koji se objavi na internetu treba imati naslov koji je optimiziran za tražilice (SEO). On treba sadržavati ključne riječi – riječi koje čitatelj tj. korisnik interneta pretražuje. Naslov bi trebao imati ispod 70 znakova. Ključne riječi treba navesti što prije – najbolje na početku naslova članka. Neke od naših naslova možete pročitati u sekciji – blog

Bonus trikovi

Tehnologija također može biti od velike pomoći. Title maker je alat u koji upišete temu i za sekundu ili dvije dobijete catchy naslov.

Neka naslov pročita više ljudi, neka ga stalno nadograđuju, izmjenjuju. Tek kada se sve osobe slože koji bi naslov mogao poslužiti kao vaše oružje – koristite ga.

Vrlo je bitno obraćati se točno ciljanoj skupini ljudi Samo za vlasnike firmi koji žele veći profit.

I za kraj najvažnije ‘pravilo’, pišite onako kako biste i sami voljeli pročitati tekst ili naslov.