Kako potaknuti aktivnost publike u vrijeme blagdana?

Stigao je i prosinac. Blagdansko je vrijeme, okruženi smo nagradnim igrama, popustima, … no sigurno se pitate ima li još načina kako povećati aktivnost kupaca u vrijeme Božića, posebno u online svijetu? U nastavku vam donosimo nekoliko ideja koje slobodno možete primijeniti u svom poslovanju.

Da bi vaše kupce podsjetili na blagdanski popust možete koristiti email. Kreirajte zanimljiv tekst, potrudite se oko vizuala koji će najbolje prikazati vašu ponudu. A i to je super profesionalan način da se povežete s klijentima i zahvalite im na odanosti i prijašnjoj kupnji.

Ne možete zamisliti dan bez mobilnog uređaja? Da, ni mi. Zato je pametno prilagoditi web stranice, shopove upravo njima kako bi sve bilo pregledno i savršeno funkcioniralo. Svakako ukrasite web stranicu božićnim motivima, istaknite pogodnosti ako ste ih pripremili, dodajte zanimljivi videozapisom ili fotografiju ukrašenog ureda.

Najjednostavniji način za privlačenje pažnje su kako kaže Bizitkuponi. Možete ih oglasiti putem društvene mreže, slati email-om ili poštom. Sami odlučite što ćete ponuditi jeftinije, koju uslugu ili proizvod dati jeftinije ili besplatno.

U božićno vrijeme svi volimo druženje, zabavu i razne proslave. Pravi način da se zahvalite kupcima, klijentima i svojim zaposlenicima na uspješnoj poslovnoj godini. Taj događaj možete iskoristiti za promoviranje novog proizvoda, usluge ili paketa koji ste posebno za taj dan pripremili.

Uključite se u zajednicu – pomozite organizirati humanitarnu akciju, sudjelujte na predavanjima, družite se s kolegama iz vaše branše. Prosinac je pun raznih događanja – sajmova, festivala, seminara. Korisne informacije od potencijalnih kupaca uvijek dobro dođu. Što vole kod vaših proizvoda, što bi mogli popraviti. Kako možete riješiti njihov problem – dajte besplatan savjet.

Kada se odlučite organizirati nešto u svom gradu kvalitetno se pripremite. Ponesite majice na kojima ste otisnuli logo i ime vaše firme, slogan ili cilj poduzeća. Podijelite ih posjetiteljima, svi volimo dobiti reklamnu majicu. Možete organizirati i online kviz i tko pobijedi dobije na kućnu adresu majicu i brošuru koju ste pripremili.

Pisma su davno izašla iz mode, razglednice također. Ali ponekad nam to i fali zar ne? Ove godine se potrudite i napišite čestitku svojom rukom (da, uzmete kemijsku i a4 papir) i zahvalite partnerima, klijentima, zaposlenicima na odanosti. Par lijepih i iskrenih riječi nitko neće shvatiti pogrešno. Kada ste se potpisali, napisali par mudrih stihova pošaljite ih poštom.

Čak i ako mislite da nitko neće moći pročitati vaš rukopis, kreirajte čestitku na moderan način ali ju vi potpišite. No, opet ju ubacite u poštanski sandučić. Svakako ćete biti originalni, drugačiji i ljudi će to cijeniti. A i shvatit će da to nije samo još jedna čestitka ili zahvalnica u nizu drugih.

Kada napravite prethodnih sedam stvari – pohvalite se na društvenim mrežama. Uključite publiku maksimalno u raspravu, neka podijele svoja iskustva. Pozovite ih na događaje koje organizirate, pitajte ih za mišljenje oko određene teme. Ili jeste li ove godine probali sve naše proizvodekoji je najbolji? Što možemo poboljšati – dajte im do znanja da i oni sudjeluju u poboljšanju usluge ili proizvoda. Jer, za publiku svi radimo zar ne? Stoga moramo graditi i čuvati povjerenje koje smo dobili.

Na svojim profilima, stranicama podijelite sliku, anegdotu ili priču iz prošlosti – nešto čega se rado sjetite na obiteljskim okupljanjima (znate, one sramotne priče što smo radili kad smo bili djeca) Pravo je vrijeme za tople ljudske priče, iskoristite blagdansko razdoblje za povezivanje na nekoj drugačijoj razini s klijentima. Prikažite najbolje projekte na koje ste ponosni u 2018. – na koji način ste pomogli klijentu. Netko će se pronaći s istim problemom i možda zatražiti vaš savjet.

A sad je vrijeme za ukrašavanje prozora ili ćemo peći kolače? Koje imate na umu? Čupavce?

Tražilica