Blog

Pretplatite se na našu mailing listu i budite u toku s novim web tehnologijama…

Što je Storytelling?

Što je Storytelling?

Nekad nekad davno, i prije nego što smo bili svjesni sebe i okoline, slušali smo riječi i razne glasove. Dijete se ni ne rodi, a već sluša priče od roditelja. Storytelling je upravo to. Pričam ti priču. Najbolje što su nam preci ostavili je pričanje priče. Kroz...

Kako napisati ‘catchy’ naslov?

Kako napisati ‘catchy’ naslov?

Uvijek je lakše napisati cijeli blog post nego jedan red naslova. Ako naslov ne privuče čitatelje - ne probudi znatiželju – ni tekst ništa ne znači. Sav trud pada u vodu. Stoga u nastavku teksta donosimo nekoliko savjeta kako olakšati mukotrpan proces: Morgan Grey...

Zašto je vježbanje sinonim za marketing?

Zašto je vježbanje sinonim za marketing?

Iako je ljeto pri kraju - svi želimo biti zgodni, lepršavi i utegnuti. Tako bi trebali misliti i na posao kojim se bavimo – svaki dan odvojiti pola sata na vježbanje i marketing kako bi OPG, obrt ili udruga ostvarila rezultate i ciljeve koje ste zacrtali.  O čemu se...

Kako kreirati plan za društvene mreže?

Kako kreirati plan za društvene mreže?

Svi volimo planirati, odrediti si ciljeve kako bi postigli ono što želimo. Nije drugačije ni u poslovanju, potrebno je imati vodilje koje će olakšati cjelokupan proces. Plan za društvene mreže je potrebno kreirati unutar samog marketinškog planiranja. Otkrivamo na što...

15 savjeta kako koristiti Instagram u poslovanju

15 savjeta kako koristiti Instagram u poslovanju

Živimo u digitalnom dobu u kojem je najvažnije biti viđen. Društvene mreže su must have kada pričamo o promociji brenda ili usluge. Tu uskače Instagram. Svakodnevno raste broj korisnika koji koriste navedenu platformu. Stoga u nastavku otkrivamo petnaest razloga...

Tko je tvoj pravi kupac? + besplatni template za pronalazak istoga

Tko je tvoj pravi kupac? + besplatni template za pronalazak istoga

Tko su moji kupci? Bez klijenata nema ni uspješnog poslovanja, no već je poznato da nema usluge ili proizvoda koji je univerzalan. Nismo svi jednaki i nemamo potrebu za istim stvarima ili uslugama. Poslovanje u digitalnom dobu zahtjeva izvrstan (digitalni) marketing....