Blog

Pretplatite se na našu mailing listu i budite u toku s novim web tehnologijama…

Što se promijenilo u reklamnoj industriji?

Što se promijenilo u reklamnoj industriji?

Ne možemo zamisliti dan bez reklame – bila ona televizijska, radijska, reklama na društvenoj mreži. Što se promijenilo u reklamnoj industriji, a što ostalo isto? Da se podsjetimo, ili još bolje pitamo bake i djede kako su reklame izgledale u šezdesetim i sedamdesetim...

Kako potaknuti aktivnost publike u vrijeme blagdana?

Kako potaknuti aktivnost publike u vrijeme blagdana?

Stigao je i prosinac. Blagdansko je vrijeme, okruženi smo nagradnim igrama, popustima, ... no sigurno se pitate ima li još načina kako povećati aktivnost kupaca u vrijeme Božića, posebno u online svijetu? U nastavku vam donosimo nekoliko ideja koje slobodno možete...

Moć digitalnog marketinga u blagdansko vrijeme

Moć digitalnog marketinga u blagdansko vrijeme

Svi za vrijeme božićnih praznika potrošimo više nego što smo planirali. Digitalni marketing ima veliku ulogu u svemu tome, evo deset razloga zbog čega je to tako (nismo samo mi krivi): 1. Zbog nas samih 2. Priča 3. Lako pamtljive fraze 4. Darivanje 5. Posebne ponude –...

8 savjeta kako unijeti dašak Božića na društvene mreže

8 savjeta kako unijeti dašak Božića na društvene mreže

Tijekom prosinca preispitujemo svoje odluke, što smo mogli drugačije ili bolje? Koji su nam planovi za budućnost? No, isto tako imamo potrebu pomoći ljudima oko sebe, stati na loptu i uživati u malim trenutcima sreće. Božićno vrijeme je idealna prilika da se zahvalite...

7 korisnih alata za male poduzetnike

7 korisnih alata za male poduzetnike

Organiziranje poslovanja nije tako lako kao što se na prvu čini zar ne? Donosimo vam 7 alata koji će vam pomoći u svakodnevnim situacijama. Online ankete SurveyGizmo – ako želite na brz i jednostavan način ispitati svoje klijente o određenoj tematici ili istražujete...

Kada koristiti tradicionalno a kada digitalno oglašavanje?

Kada koristiti tradicionalno a kada digitalno oglašavanje?

Često pišemo o važnosti oglašavanja – što vam donosi i na što treba obratiti pozornost - ali još nismo usporedili klasično/tradicionalno s digitalnim oglašavanjem. Zapravo, prije se nije koristila riječ oglašavanje već reklamiranje i promocija. Budimo iskreni, moramo...

Kako preživjeti “Crni petak”

Kako preživjeti “Crni petak”

Nije samo za obrtnike, poduzetnike, velike i male proizvođače "Black Friday" važan dan. Ne smijemo zaboraviti kupce (publiku) zbog kojih to ludilo postoji. Ako želite pametno uploviti u najveći dan rasprodaje, sljedeće savjete svakako trebate imati na umu:...

Kako “Crni petak” može unaprijediti vašu prodaju?

Kako “Crni petak” može unaprijediti vašu prodaju?

"Crni petak" ili "Black Friday” je dan u godini kada vlada ludnica. Ljudi se zapute u shopping centre ili se pripremaju poharati omiljene web shopove. Na svu sreću, kod nas nije kao u Americi (još) gdje je stvarno Black u svakom smislu. Znate kako je došlo do naziva...

Kako se boriti s negativnim komentarima na društvenim mrežama?

Kako se boriti s negativnim komentarima na društvenim mrežama?

Bez obzira kojom vrstom posla se bavite, sigurno je barem jednom osvanuo loš komentar na uslugu ili proizvod koji nudite. To je sasvim normalna stvar jer nije se rodio onaj koji bi svima ugodio. Uvijek će postojati netko tko nije zadovoljan uslugom. Svi mi težimo...