Blog

Pretplatite se na našu mailing listu i budite u toku s novim web tehnologijama…

Kako žene mijenjaju svijet tehnologije?

Kako žene mijenjaju svijet tehnologije?

Što su društvene mreže omogućile ženama? Danas žene koriste društvene mreže da bi oblikovale društvo, progovorile o svojim problemima i pomogle drugim ženama. Društvene mreže su se razvile od aplikacije za dopisivanje studenata do bezgranične globalne mreže koja...

Što je value proposition i zašto je bitan za tvoje poslovanje?

Što je value proposition i zašto je bitan za tvoje poslovanje?

Value proposition (hrv. ponude vrijednosti) jedan je od najvažnijih elemenata brenda. To je vaša sposobnost da klijentu u 2-3 rečenice iznesete ono bitno, tj. zašto ste bolji od drugih, kako ćete mu poboljšati kvalitetu života i na koji način radite. U nekoliko riječi...

Na koji način influenceri mogu promovirati tvoj brend?

Na koji način influenceri mogu promovirati tvoj brend?

Utjecajna osoba na društvenim mrežama ili eng. A Social Media Influencer je korisnik društvenih mreža koji je izgradio kredibilitet u određenoj industriji, odnosno ima svoju publiku koja mu vjeruje. Donosimo 5 načina kako raditi s utjecajnim osobama, ali i kako se...

Zašto je važno brendirati se?

Zašto je važno brendirati se?

Što čini identitet brenda? Je li to logo, odabir boje, stil ili infografika? Da, sve to - uz nekoliko dodatnih detalja. Marty Neumeier definira identitet brenda kao vanjski izražaj uključujući zaštitni znak (žig), ime, komunikaciju i vizualni izgled. Možemo reći da je...

Kako koristiti Pinterest u poslovne svrhe?

Kako koristiti Pinterest u poslovne svrhe?

Uz sve druge popularnije društvene mreže nemojte zaboraviti na Pinterest. Nema toliko korisnika kao Facebook ili Instagram ali svakako može biti od velike koristi za vaš posao. P - interest Ako malo razmislimo - sam naziv P - interest može nam pomoći odgonetnuti kakva...

Kako voditi društvene mreže? 10 savjeta za početnike

Kako voditi društvene mreže? 10 savjeta za početnike

Marketing na društvenim mrežama je proces u kojem gradite svijest o vašem brendu, uslugama i proizvodima koje nudite putem različitih društvenih mreža. Glavni cilj svake kampanje na društvenim mrežama je povećati promet na web stranici i/ili profilima koje vodite,...

Zašto je poželjno koristiti Instagram prilikom brendiranja?

Zašto je poželjno koristiti Instagram prilikom brendiranja?

Brojke koje se povezuju s Instagramom svaki dan nas sve iznenađuju. Jedno je sigurno, htjeli mi to priznati ili ne - ne ostavljaju čovjeka ravnodušnim. U nastavku blog posta uvjerite se koja je moć jedne društvene platforme u 2019. godini. Broj korisnika IG platforme...

Uspostavljanje odnosa s potrošačima

Uspostavljanje odnosa s potrošačima

Definiranje pojma Izgradnja ili uspostavljanje odnosa s potrošačima (eng. relationship marketing) je strategija pomoću koje se gradi povjerenje s kupcima, povećava interakcija i angažman na duže staze. Snažna povezanost s klijentima kojoj je cilj pružiti informacije...

U nekoliko koraka do odličnog marketing plana

U nekoliko koraka do odličnog marketing plana

Prije ulaska u poduzetničke vode bitno je smisliti strategiju, kreirati kvalitetan marketing plan. Ovo je vrlo važna karika za uspjeh same firme, stoga svakako odvojite nekoliko dana i dobro razmislite na koji način ćete djelovati. Da bi mogli uspostaviti vezu s...