Blog

Pretplatite se na našu mailing listu i budite u toku s novim web tehnologijama…

Kako uspješno organizirati vrijeme?

Kako uspješno organizirati vrijeme?

Veljača je doba godine kada još uvijek imamo vremena promijeniti stare navike, novogodišnje odluke ipak ostvariti - zato Amerikanci veljaču nazivaju National Time Management Month. Priznajte, jeste li ikada doživjeli da vam dan proleti a da nemate pojma što ste...

10 grešaka u oglašavanju na Facebooku

10 grešaka u oglašavanju na Facebooku

Prošle srijede započeli smo edukativnu temu o najčešćim greškama koje se događaju u kreiranju oglasa/kampanje na Facebooku. Izdvojili smo nekoliko koje smatramo bitnima:   Ne očekujte čudo u prvih nekoliko sati Nije kraj svijeta ako dva sata nakon postavljanja oglasa...

Influencer marketing

Influencer marketing

Danas, više nego ikad želimo steći povjerenje kupaca, poslovnih partnera, klijenata. Koliko god nam je tehnologija olakšala svakodnevni život još uvijek volimo sresti pravog čovjeka, dobiti odgovor na upit koji nije automatski, podijeliti s nekim svoje probleme itd....

Vrste digitalnog marketinga

Vrste digitalnog marketinga

Kada pomislimo o digitalnom marketingu - svi se pravimo da znamo razlike između različitih oblika - ma to je vezano za digitalni marketing, znam, čuo sam za to. No, sada je potrebno prikazati razlike između pojedinih vrsta kako bi svaku mogli koristiti na pravi način...

Što je (ne)poželjno objavljivati na društvenim mrežama?

Što je (ne)poželjno objavljivati na društvenim mrežama?

Ako želite iskoristiti potencijal društvenih mreža za razvoj poslovanja, pročitajte koje su radnje poželjne na društvenim mrežama, a koje trebate izbjegavati jer objava na društvenoj mreži može biti pokretač vašeg poslovanja – ili s druge strane – potpuno vas udaljiti...

Kako napisati oglasni tekst?

Kako napisati oglasni tekst?

Oglasni tekst? Zbog čega je važan, kako ga napisati da ostvari zadani cilj? Pročitajte savjete koje donosi socialmediaexaminer. „Glasnogovornik”- glas firme  Sadržaj koji kreirate mora biti glas firme – postati prepoznatljiv toliko da ljudi više ne moraju gledati...

Facebook i Instagram u brojkama

Facebook i Instagram u brojkama

Facebook Svi smo svjesni kako je Facebook društvena mreža koju ne možemo ignorirati ukoliko želimo biti vidljivi u online svijetu. Znamo da Facebook koristi ogroman broj ljudi, no kada se prikažu konkretne brojke – malo se zamislimo, zar ne? Zašto ga i ja ne koristim...

Zašto društvene mreže ne smiju predstavljati gubitak vremena u 2019?

Zašto društvene mreže ne smiju predstavljati gubitak vremena u 2019?

Kao i sve drugo na svijetu, društvene mreže imaju pozitivne i negativne strane. Kada razmišljamo o napretku, konkurentnosti, povećanju publike i prodaje onda su društvene mreže ključan faktor. No, naravno – ne morate biti na svim mrežama – dovoljno je saznati gdje su...

Što nas očekuje u 2019. u svijetu digitalnog marketinga?

Što nas očekuje u 2019. u svijetu digitalnog marketinga?

Nova godina, osim novih odluka i početaka donosi i nove trendove u svijetu digitalnih medija. U nastavku pročitajte koje smo trendove izdvojili. Marketing i PR zajedno? Prije svega - podsjetimo na glavne razlike između marketinga i PR (public relations – odnosi s...